Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Мунтян Ірина Володимиріна"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Маркетинг та digital–комунікації
    (2024) Лагодієнко Володимир Вікторович; Савченко Тетяна Вікторівна; Мардар Марина Ромиківна; Бахчиванжи Людмила Анатоліївна; Брайко Марина Герольдівна; Памбук Світлана Андріївна; Устенко Інна Андріївна; Кордзая Натела Ревазівна; Мунтян Ірина Володимиріна; Євтушок Ольга Василівна; Мільчева Вікторія Василівна; Богданов Олександр Олександрович
    В монографії досліджується широке коло питань теоретичних аспектів розвитку регіональних ринків, досліджено сенсорний маркетинг, як ключовий інструмент у просуванні та продажу товарів у роздрібній торгівлі, визначено перспективні ринки нішевих культур як фактора роззвитку маркетингового потенціалу аграрних підприємств, досліджено інтернет-просування косметичної продукції, проведено розробку маркетингової стратегії для провайдера послуг інтернету, визначено маркетингову стратегію для ритейлу в сегменті кулінарії, як альтернативи В«хмарним кухнямВ» у військовий час, досліджено основи мессенджер-маркетингу, проведений аналіз розвитку виноробної галузі України, а саме: його сучасний стан, основні проблеми та стратегічні аспекти регулювання, досліджена трансформація сучасного маркетингу з точки зору впливу цифрових технологій та інновацій на бізнес стратегії, досліджено інтеграцію digital-інструментів у маркетингову стратегію підприємства, визначено методичні аспекти використання маркетингових механізмів в діяльності підприємств агропродовольчої сфери.Монографія складається з передмови, дванадцяти розділів та списку використаних джерел до кожного розділу. Ця монографія є корисним джерелом для студентів, викладачів, дослідників та практиків у сфері маркетингу, які прагнуть поглибити свої знання та навички у використанні digital інструментів для досягнення маркетингових цілей.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок