Перегляд за Автор "Мунтян, І. В."
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання методу проєктів в умовах дистанційного навчання(2022) Мунтян, Л. М.; Мунтян, І. В.; Костиренко, Т. П.
- ДокументДистанційна економічна освіта та її роль у формуванні людського капіталу: реальність, перспективи та загрози(2021) Соколюк, К. Ю.; Мунтян, І. В.
- ДокументКомп‘ютерні ігри в освіті різних країн(2022) Мунтян, І. В.; Савченко, С. Я.; Вербинський, Д. І.Комп'ютерні ігри та інші симулятори тривалий час використовувалися як метод навчання у всьому світі. Вони дають всеосяжне, але спрощене уявлення реальності для студентів із практичним підходом до проблем. Ігри як навчання метод пропонує конкурентоспроможність та можливість побачити результати прийняття рішень у реальному час. Ці елементи пропонують різні види внутрішньої мотивації до навчання, які зазвичай має великий успіх у студентів. Комп'ютерні ігри контрастують із повсякденністю. не дуже інтерактивне викладання у класі, і тому набули великої популярності у школах та університети як метод взаємодії. В тезах розглядається досвід різних країн з приводу застосування комп’ютерних ігор. Розповідається про Minecraft EDU, This War of Mine, Oregon Trail, Assassins Creed, Cities Skylines.
- ДокументМодель підготовки молодшого бакалавра в сфері IT-освіти(2018) Храновська, К. В.; Костиренко, Т. П.; Мунтян, І. В.; Помпенко, І. Г.
- ДокументОсновні тенденції формування та перспективи розвитку рекламно-комунікаційного ринку України(2020) Мунтян, І. В.; Євтушок, О. В.; Донець, О. Я.Сучасні тенденції змін і трендів в рекламній індустрії обумовлені стрімкими трансформаціями у політичному, соціально-економічному житті українського соціуму. Проведено дослідження рекламно-комунікаційного ринку України за період 2013–2020 рр., розглянуто гострі проблеми ринку реклами.
- ДокументСоціальне підприємництво в Україні: від теорії до практики(2022) Соколюк, К. Ю.; Донець, Л. Я.; Мунтян, І. В.; Долинська, О. О.
- ДокументСтан та перспективи розвитку ринку стартапів в Україні(2020) Соколюк, К. Ю.; Мунтян, І. В.
- ДокументТенденції розвитку рекламного ринку в Україні(2020) Мунтян, І. В.Глобалізаційні процеси в політичній, соціально-економічній, культурній сферах обумовлюють зміни векторів розвитку національних ринків. Не є винятком і ринок реклами, тенденції розвитку якого визначаються особливостями розвитку соціально-економічного простору як на загальнодержавному, так і міжнародному рівнях.