Перегляд за Автор "Мосієнко, Г. А."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ101579 Транспортно-технологічний комплекс для післязбиральної обробки збіжжя(2013) Гапонюк, О. І.; Гросул, Л. Г.; Мосієнко, Г. А.; Яцкова, Т. Й.Транспортно-технологічний комплекс для післязбиральної обробки збіжжя, що містить корпус, повітряний сепаратор та решітний сепаратор барабанного типу, розміщений у його верхній частині живильний пристрій, розташований у нижній частині збірно-вивідний пристрій, привідний механізм, решітний барабан, виконаний у вигляді циліндричного зварного каркаса, розділеного по довжині на чотири ділянки, обшиті різними за призначенням решітними полотнами з утворенням підсівного, калібрувального, розвантажувального і сортувального решіт та циліндричні щітки звільнення отворів решіт від заклинених часток, який відрізняється тим, що решітний барабан має на кінцях опорні доріжки, якими опирається на чотири обгумовані привідні ролики, при цьому на вхідній ділянці решітного барабана у порожнині першого підсівного решета закріплене приймальне решето конічної форми, у внутрішньому просторі якого розміщений похилий жолоб, розташований нижче живильного пристрою, в якому установлені відкидні блоки статичних магнітів, а у вільній від зернопродуктів порожнині, на всю довжину калібрувального, розвантажувального та сортувального решіт, розміщено повітряний сепаратор, який складений з осадочної камери, утвореної нахиленою до горизонту під кутом тертя та розташованою еквідистантно поверхні зернової суміші у решітному барабані скатною площиною і напівциліндричною, еквідистантною решітному барабану обмежувальною поверхнею, які в нижній частині утворюють жолоб зі збірно-вивідним шнеком та циліндричним всмоктувальним патрубком з регулювальним клапаном, при цьому обмежувальна поверхня має козирок, який разом із стінкою всмоктувального патрубка утворює аспіраційний канал, сполучений з осадочною камерою по всій довжині трьох решіт, а вхід до аспіраційного каналу розміщено у зоні фонтанування часток зернопродуктів, втягнутих до обертального руху силами тертя їх по внутрішній поверхні решіт на ділянці виходу з-під шарів сипкого матеріалу та внаслідок захоплення їх закріпленими на внутрішній поверхні решітного барабана похилими лопатками, установленими з позитивним кутом нахилу до поперечного перерізу решітного барабана.
- Документ101690 Універсальний круповідділювач(2013) Гапонюк, О. І.; Гросул, Л. Г.; Мосієнко, Г. А.; Яцкова, Т. Й.Універсальний круповідділювач, що містить зварну основу, механізм регулювання кутів її нахилу до горизонту в подовжньому та в поперечному напрямках, привідний механізм надання коливального руху сортувальним столам, які об'єднані у дві групи і закріплені у рівних кількостях на окремих каретках, шарнірно з'єднаних шатунами регульованої довжини з ексцентриками привідного вала, причому шатуни установлені шарнірно на системі підвісок у вигляді рівноплечих коромисел, середні пальці шарнірів вільно посаджені в жорстко з'єднаних із зварною основою круповідділювача гніздах, а шарніри разом з каретками утворюють шарнірну чотириланкову трапецію, одну з діагоналей якої складають шатуни, а довжина діагоналей визначає регульований нахил коромисел та кут напрямку коливань кареток при поворотах коромисел шатунами від ексцентриків, при цьому робоча поверхня сортувальних столів виготовлена із анізотропнофрикційного лускоподібного решета, орієнтованого найбільшим значенням коефіцієнта тертя в напрямку нахилу, а найменшим - проти нахилу, який відрізняється тим, що сортувальні столи виконані у вигляді прямокутної рамки, виготовленої з елементів квадратного профілю з буртиками над верхньою гранню, до якої прикріплено лускоподібне решето, а до нижньої грані прикріплений суцільний лист-збірник дрібної проходової фракції - мучки та оболонок, причому кінцева ділянка рамки по довжині відокремлена від робочої зони на поверхні решета поворотними клапанами і розділена по ширині столу на три наскрізні отвори, які співпадають при накладанні рамок в пакети на каретках і утворюють вертикальні канали для відокремленого виведення залишків нелущеного зерна, нерозділеної суміші зерна та ядра і лущеного ядра, а на довгій стороні рамки в найнижчій ділянці робочої зони решета установлений лоток для виведення дрібних відходів з поверхні піддона.
- Документ59336 Круповідділювач(2011) Гапонюк, О. І.; Гросул, Л. Г.; Мосієнко, Г. А.; Яцкова, Т. Й.Круповідділювач, що містить станину, фрикційну робочу поверхню, твірна якої має зростаючий від вертикальної площини симетрії до периферії кут нахилу до горизонту, установлену на підпружиненому вібростолі разом з вібратором, виконаним у вигляді вала з закріпленими дебалансами, живильник і розміщені під робочими органами та збоку від них вивідні патрубки і збірні лотки, який відрізняється тим, що фрикційна робоча поверхня виконана у формі частини зрізаного конуса з горизонтальною віссю і виготовлена з полотна лускоподібного решета, анізотропнофрикційні властивості якого орієнтовані таким чином, що коефіцієнт тертя залежить від напрямку руху та набуває мінімального значення при переміщенні часток суміші проти нахилу, а максимального - в напрямку нахилу, і підвішена на горизонтальному валу з можливістю коливань відносно його осі разом з вібратором, який включає установлений за допомогою кронштейна, сайлендблока та шатуна привідний електродвигун з двома балансирами, закріпленими на валу його ротора, а живильник виконаний у вигляді патрубка та вантажного клапана.
- Документ63368 Повітряно-гравітаційний сепаратор(2011) Гапонюк, О. І.; Гросул, Л. Г.; Мосієнко, Г. А.; Яцкова, Т. Й.; Гончарук, Г. А.Повітряно-гравітаційний сепаратор, що містить корпус, живильник, розташований у верхній частині корпусу, сепарувальну камеру і прилеглу до неї систему повітряного забезпечення, а також розміщені в нижній частині корпусу збірно-вивідний пристрій та систему відведення відпрацьованого повітря, який відрізняється тим, що живильник виконаний у вигляді патрубка з регулювальною заслінкою, всередині якого розміщений розподільний шнек, під яким розташований бітерний валок, а система відведення відпрацьованого повітря містить осадочні камери очищення рециркулюючих потоків повітря, патрубки для виведення пилових домішок, відбійні пластини та бокові отвори повернення відпрацьованого повітря в сепаратор.
- Документ73397 Транспортно-технологічний комплекс для післязбиральної обробки збіжжя(2012) Гапонюк, О. І.; Гросул, Л. Г.; Мосієнко, Г. А.; Яцкова, Т. Й.Транспортно-технологічний комплекс для післязбиральної обробки збіжжя, що містить корпус, повітряний сепаратор та решітний сепаратор барабанного типу, розміщений у його верхній частині, живильний пристрій, розташований у нижній частині збірно-вигідний пристрій, привідний механізм, решітний барабан, виконаний у вигляді циліндричного зварного каркаса, розділеного по довжині на чотири ділянки, обшиті різними за призначенням решітними полотнами з утворенням підсівного, калібрувального, розвантажувального і сортувального решіт та циліндричні щітки звільнення отворів решіт від заклинених часток, який відрізняється тим, що решітний барабан має на кінцях опірні доріжки, якими опирається на чотири обгумовані привідні ролики, причому на вхідній ділянці решітного барабана у порожнині першого підсівного решета закріплене приймальне решето конічної форми, у внутрішньому просторі якого розміщений похилий жолоб, розташований нижче живильного пристрою, в якому установлені відкидні блоки статичних магнітів, а у вільній від зернопродуктів порожнині на всю довжину калібрувального, розвантажувального та сортувального решіт розміщено повітряний сепаратор, який складається з осадочної камери, утвореної нахиленою до горизонту під кутом тертя та розташованою еквідистантно поверхні зернової суміші у решітному барабані скатною площиною і напівциліндричною, еквідистантною решітному барабану обмежувальною поверхнею, які в нижній частині утворюють жолоб зі збірно-вивідним шнеком та циліндричного всмоктувального патрубка з регулювальним клапаном, причому козирок обмежувальної поверхні разом із стінкою всмоктувального патрубка утворюють аспіраційний канал, сполучений з осадочною камерою по всій довжині трьох решіт, а вхід до аспіраційного каналу розміщено у зоні фонтанування часток зернопродуктів, втягнутих до обертального руху силами тертя їх по внутрішній поверхні решіт на ділянці виходу з-під шарів сипкого матеріалу та внаслідок захоплення їх закріпленими на внутрішній поверхні решітного барабана похилими лопатками, установленими з позитивним кутом нахилу до поперечного перерізу решітного барабана.
- Документ98861 Круповіддільник(2012) Гапонюк, О. І.; Гросул, Л. Г.; Мосієнко, Г. А.; Яцкова, Т. Й.Круповіддільник, що містить станину, фрикційну робочу поверхню, твірна якої має зростаючий від вертикальної площини симетрії до периферії кут нахилу до горизонту, установлену на підпружиненому вібростолі разом з вібратором, виконаним у вигляді вала з закріпленими дебалансами, живильник і розміщені під робочими органами та збоку від них вивідні патрубки і збірні лотки, який відрізняється тим, що фрикційна робоча поверхня виконана у формі частини зрізаного конуса з горизонтальною віссю і виготовлена з полотна лускоподібного решета, анізотропнофрикційні властивості якого орієнтовані таким чином, що коефіцієнт тертя залежить від напрямку руху та набуває мінімального значення при переміщенні часток суміші проти нахилу, а максимального - в напрямку нахилу, і підвішена на горизонтальному валу з можливістю коливань відносно його осі разом з вібратором, який включає установлений за допомогою кронштейна, сайлендблока та шатуна привідний електродвигун з двома балансирами, закріпленими на валу його ротора, а живильник виконаний у вигляді патрубка та вантажного клапана.
- ДокументІнтенсифікація лекційних занять(2017) Алексашин, О. В.; Гончарук, Г. А.; Мосієнко, Г. А.За мету у своїй діяльності кожний викладач, як творча особистість, ставить не сформувати й навіть не виховати, а знайти, підтримати і розвинути творчу ініціативу студента, закласти в ньому механізм самореалізації особистості. А це неможливо без знаходження таких методів і форм, які насамперед скеровані на формування студента з творчим складом мислення, тобто активних методів навчання.