Перегляд за Автор "Мельник, Ю.М."
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВплив комп’ютерної віртуальної реальності на соціалізацію особистості(2010) Мельник, Ю.М.
- ДокументВпровадження інновацій в систему вищої освіти(2013) Шевченко, Г.А.; Мельник, Ю.М.
- ДокументМетодологія та ефективність професійної орієнтації(2013) Мельник, Ю.М.Профорієнтація є компонентою соціальних систем, функціонуючих у суспільстві; вона щільно пов’язана з розвитком людського чинника суспільного виробництва. Ось чому профорієнтація – значна суспільна проблема. Система профорієнтації молоді – це організована діяльність державних і суспільних організацій, підприємств, установ, шкіл, а також родини, спрямована на вдосконалення професійного і соціального самовизначення, ідентифікації молоді в інтересах особистості і суспільства.
- ДокументМодель сучасного викладача ВИШУ в Україні(2016) Шевченко, Г.А.; Мельник, Ю.М.; Зюганов, А.П.Саме викладач є ключовою фігурою в модернізації сучасної освіти в Україні. Тому необхідною ланкою дієво-компетентнісного підходу є уявлення про модель професійного викладача вишу як ідеальної мети.
- ДокументМодернізація ВИШУ: від «знаннєвого» до «компетентнісного» підходу у навчанні(2016) Мельник, Ю.М.Модернізація вищої школи, пов’язана зі зміною освітньої парадигми, інтеграцією вищої професійної школи в єдиний європейський освітній простір, диверсифікацією освіти, розширенням самостійності вузів, їх академічних свобод, – все це серйозно змінює стратегію підготовки кадрів. Адже одним із проявів кризи освіти в нашій країні була націленість його на кінцевий результат, коли фахівець опинявся нездатним перетворити фундаментальні знання в прикладні розробки, не здатним до високотехнологічної діяльності. Ця нездатність результується у проблемі співвідношення так званого "знаннєвого" і "компетентнісного" підходу до навчання.
- ДокументОрганізація самостійної роботи студентів при вивченні дисципліни «Облік у банках»(2014) Мельник, Ю.М.Самостійна робота з курсу «Облік у банках» закріплює та поглиблює набуті теоретичні знання та практичні навички. Самостійне виконання завдань дає змогу студентам оволодіти в повному обсязі тими професійними знаннями, що необхідні для становлення справжніх фахівців з обліку та аудиту. Самостійна робота підвищує відповідальність студентів, формує навички працювати самостійно, використовувати здобуті знання для вивчення і об’єктивної оцінки фінансово-господарської діяльності економічних суб’єктів.
- ДокументРоль пізнання і цінностей в освітньо-виховному процес(2009) Мельник, Ю.М.
- ДокументСамореалізація студентів у процесі вивчення філософії(2014) Мельник, Ю.М.У зв'язку зі значним прискоренням динаміки соціальних процесів у діяльності учасників усіх ланок освітнього процесу все більш помітним стає те, що необхідно переносити акцент з питання, який обсяг і яких знань може набути студент, на питання – як сам процес засвоєння знань вплине або може вплинути в майбутньому на розвиток особистості студента. Особливо це стосується фундаментальних наук і зокрема філософських знань, в яких на відміну від знань прикладних наук відразу важко побачити суто прагматичну цінність або вузькопрофесійну значущість для майбутнього фахівця.
- ДокументСуть та форми проведення сучасного семінарського заняття з філософії(2015) Мельник, Ю.М.; Шевченко, Г.А.; Зюганов, А.П.У сучасному вищому навчальному закладі зростає інтерес до інноваційної, мотивуючої студента, методики проведення семінарського заняття, яке повинно виконувати наступні функції: навчальну, розвиваючу, виховну, діагностично-корекційну і контролюючу та бути орієнтовним на розвиток пізнавальних можливостей та творчих потенцій студентів.
- ДокументСуть і зміст поняття методики викладання(2016) Мельник, Ю.М.; Шевченко, Г.А.; Зюганов, А.П.Методика як вчення про методи навчання та виховання є частиною загальної теорії освіти і навчання – дидактики, що розробляє весь комплекс питань змісту, методів та форм навчання. Остання ж виступає в якості органічної складової частини педагогіки, має своїм предметом освіту, навчання і виховання людей.
- ДокументСуть і специфіка теорії навчання у ВНЗ(2015) Шевченко, Г.А.; Мельник, Ю.М.; Зюганов, А.П.Процес навчання – це цілеспрямований, соціально обумовлений та педагогічно організований процес розвитку особистості студентів, який відбувається на основі оволодіння систематизованими науковими знаннями та способами діяльності.
- ДокументІнтерактивні методи навчання у вищій школі(2015) Мельник, Ю.М.Інтерактивне навчання це спосіб пізнання, який реалізується у формах сумісної діяльності студентів та викладачів, тобто навчальний процес організовано так, що практично усі студенти навчальної групи не тільки залучені у процес пізнання, але й мають можливість розуміти та рефлектувати з приводу того, що вони знають і думають.