Перегляд за Автор "Мельник, Ю.М."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВплив комп’ютерної віртуальної реальності на соціалізацію особистості(2010) Мельник, Ю.М.
- ДокументВпровадження інновацій в систему вищої освіти(2013) Шевченко, Г.А.; Мельник, Ю.М.
- ДокументОрганізація самостійної роботи студентів при вивченні дисципліни «Облік у банках»(2014) Мельник, Ю.М.Самостійна робота з курсу «Облік у банках» закріплює та поглиблює набуті теоретичні знання та практичні навички. Самостійне виконання завдань дає змогу студентам оволодіти в повному обсязі тими професійними знаннями, що необхідні для становлення справжніх фахівців з обліку та аудиту. Самостійна робота підвищує відповідальність студентів, формує навички працювати самостійно, використовувати здобуті знання для вивчення і об’єктивної оцінки фінансово-господарської діяльності економічних суб’єктів.
- ДокументРоль пізнання і цінностей в освітньо-виховному процес(2009) Мельник, Ю.М.
- ДокументСамореалізація студентів у процесі вивчення філософії(2014) Мельник, Ю.М.У зв'язку зі значним прискоренням динаміки соціальних процесів у діяльності учасників усіх ланок освітнього процесу все більш помітним стає те, що необхідно переносити акцент з питання, який обсяг і яких знань може набути студент, на питання – як сам процес засвоєння знань вплине або може вплинути в майбутньому на розвиток особистості студента. Особливо це стосується фундаментальних наук і зокрема філософських знань, в яких на відміну від знань прикладних наук відразу важко побачити суто прагматичну цінність або вузькопрофесійну значущість для майбутнього фахівця.
- ДокументСуть і специфіка теорії навчання у ВНЗ(2015) Шевченко, Г.А.; Мельник, Ю.М.; Зюганов, А.П.Процес навчання – це цілеспрямований, соціально обумовлений та педагогічно організований процес розвитку особистості студентів, який відбувається на основі оволодіння систематизованими науковими знаннями та способами діяльності.
- ДокументІнтерактивні методи навчання у вищій школі(2015) Мельник, Ю.М.Інтерактивне навчання це спосіб пізнання, який реалізується у формах сумісної діяльності студентів та викладачів, тобто навчальний процес організовано так, що практично усі студенти навчальної групи не тільки залучені у процес пізнання, але й мають можливість розуміти та рефлектувати з приводу того, що вони знають і думають.