Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Масалитін Руслан Вікторович"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Аналіз ефективності сучасних потокових криптоалгоритмів
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Масалитін Руслан Вікторович
  • Документ
    Розробка Web-сайту з продажу музичних інструментів та обладнання
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2022) Масалитін Руслан Вікторович
    Інтернет-магазини – один з найпріоріетнійших та найбільш швидкорозвиваючихся напрямків інтернет продуктів. Через початок пандемії все більше людей переводять свій бізнес та рутинні справи в он-лайн. Навіть, коли карантинні обмеження зняли, люди все одно продовжили робити покупки онлайн, тому що це має цілу ланку переваг. По-перше, це можливість придбати товар не виходячи з дому. По-друге, отримання додаткової інформації про необхідні товари. До того ж, збільшення продажів через інтернет значно полегшило життя людям з особливими потребами, які не мають фізичної можливості придбати товари в традиційних магазинах. Це саме стосується й людей похилого віку. Саме для того, щоб не тільки не втратити клієнтів, а й придбати нових, кожному власнику бізнесу необхідно мати його інтернет-версію. Разом з тим, найбільшою перевагою електронної комерції для бізнесу є суттєве зниження витрат на оформлення угоди та її подальше обслуговування. Тому бізнес-процеси, які можуть бути переведені на електронну основу мають потенціал зниження витрат на них, що у свою чергу призводить до зниження собівартості товару чи послуги. На даний момент кількість різноманітних магазинів, які продають одні і ті ж самі товари, набагато більша, ніж людей, які готові їх купити. Тому кожне підприємство намагається підкреслити свої особливості щоб залучити більше потенційних покупців і збільшити конверсії продажів. Одною з особливостей магазину, на рівні зі знижками, спеціальними пропозиціями і безкоштовною доставкою, може стати зручний і візуально приваблюючий сайт. Це є особливо важливо для бізнесу, який спрямований на молоду і/або творчу цільову аудиторію. І як двадцятирічний рок-музикант можу сказати, що покоління ЗЕТ сильно цінує стиль та бренд. Часто навіть більше ніж практичність і надійність. У своєму проекті я зробив перший крок до створення дизайну інтернетмагазину музичних пристроїв. Під час його створення я використовував такі інструменти і ресурси: Figma, Pexels (Сток фотографій), FlatIcons (Векторні іконки), FreePic (Векторні зображення).

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок