Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Марії МАШКАН"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Проєктування жіночої сукні із застосуванням особливостей конструювання сучасних елементів крою. Розмір: 164-96-104
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Марії МАШКАН
    Швейна промисловість є важливою галуззю економіки, яка задовольняє потреби населення у швейних виробах. Її продукція вважається товарами першої необхідності, оскільки швейні товари потрібні людям щодня і часто. Розвиток швейної галузі має велике значення для будь-якої країни, оскільки вона забезпечує народне споживання товарами, створює значну додану вартість (до 50% в загальній структурі економіки), забезпечує робочі місця з невеликими витратами і має незначний екологічний вплив. Україна також має багато підприємств швейної промисловості, які виробляють якісні товари і є конкурентоспроможними на світових ринках. Наприклад, ВАТ "Желань" у Києві спеціалізується на виготовленні чоловічих костюмів, а ЗАТ "Селена" у Запоріжжі теж відоме у галузі. Ці підприємства постійно модернізуються, збільшують обсяги виробництва та поліпшують якість своїх продуктів. Однак, вітчизняна швейна промисловість останні двадцять років перебуває у стані занепаду. Обсяги виробництва зменшилися на 90%, а частка галузі у ВВП країни становить менше 1%. Це пов'язано з недостатнім розвитком модної індустрії, проблемами з фінансуванням та модернізацією виробничих потужностей, недостатністю вітчизняної сировини та обмеженими можливостями збуту. Також великий вплив на галузь мають конкуренція з боку імпортерів і світова фінансовоекономічна криза, яка змінила споживчий попит

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок