Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Марцей Єлизавета"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Впровадження ефективної системи просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Марцей Єлизавета
    Кваліфікаційна робота спрямована на вирішення актуальних питань, пов'язаних з впровадженням ефективної системи просування сокової продукції та надання практичних рекомендацій для утримання існуючих позицій на ринку. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування системи просування продукції до споживачів; 2. Аналіз комунікаційної політики ТОВ «Сільпо-Фуд»; 3. Впровадження системи просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» до споживачів. Мета даної кваліфікаційної роботи полягає у розробці рекомендацій щодо впровадження ефективної системи просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» до споживачів. Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд» щодо просування сокової продукції. Предметом дослідження є комплекс науково- теоретичних, методичних і прикладних аспектів просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» з економічним обґрунтуванням запропонованих маркетингових заходів. Практична значущість роботи полягає в можливості використання отриманих результатів для вдосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Сільпо-Фуд» та підвищення ефективності її реалізації.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок