Перегляд за Автор "Марцей Єлизавета"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВпровадження ефективної системи просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Марцей ЄлизаветаКваліфікаційна робота спрямована на вирішення актуальних питань, пов'язаних з впровадженням ефективної системи просування сокової продукції та надання практичних рекомендацій для утримання існуючих позицій на ринку. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування системи просування продукції до споживачів; 2. Аналіз комунікаційної політики ТОВ «Сільпо-Фуд»; 3. Впровадження системи просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» до споживачів. Мета даної кваліфікаційної роботи полягає у розробці рекомендацій щодо впровадження ефективної системи просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» до споживачів. Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд» щодо просування сокової продукції. Предметом дослідження є комплекс науково- теоретичних, методичних і прикладних аспектів просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» з економічним обґрунтуванням запропонованих маркетингових заходів. Практична значущість роботи полягає в можливості використання отриманих результатів для вдосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Сільпо-Фуд» та підвищення ефективності її реалізації.