Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Маноля Нонна Ігорівна"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Проект закусочної «Чебуреки» з магазином кулінарії для ресторанного комплексу «ODESA STREET FOOD» у Хаджибейському р-ні м. Одеси
    (ОНТУ, кафедра технології ресторанного і оздоровчого харчування, 2025) Маноля Нонна Ігорівна
    В концепцію street food, що розробляється, гармонічно вкладається реалізація проекту закусочної «Чебуреки», адже чебуреки – це дуже попу-лярний фаст-фуд-виріб у населення України, перекусити чебуреком зручно – взяв у руки та з’їв за столиком стоячі, або на ходу. Чебуреки – до того ж це ситна та за демократичними цінами. Відкриття закусочної «Чебуреки» у ресторанному комплексі «ODESA STREET FOOD» доречно, адже чебуре-ки – це саме про street food, якщо для американця вулична їжа – це сен-двич та бургер, то для українця – це чебуреки й пиріжки! Отже такий за-клад буде популярним та приноситиме дохід. Закусочну «Чебуреки» можна віднести до закладів швидкого обслу-говування, які називаються у світі – фаст-фуд. Фаст-фуди - заклади, в яких можна, по-перше, швидко поїсти, і, по-друге, за невеликі гроші [3]. Метою фаст-фудів все-таки є максимально швидке обслуговування клієнта, щоб той поїв і швидко пішов, звільнивши місце для наступного. Таким чином, заклад максимізує прибуток з одного місця. [4]. Чебуречна відноситься до закусочних (шинок). Чебуречна спеціалізується на готуванні й реалізації чебуреків, пиріжків, напоїв, а також холодних закусок, гарячих та холод-них напоїв. Магазин кулінарії – це підприємство, яке реалізує населенню різні кулінарні та кондитерські вироби, напівфабрикати, а також деякі продово-льчі супутні товари, асортимент продукції магазину кулінарії, що реалізу-ється – це кулінарні вироби з м'яса, птиці, риби, овочів, борошняні кулі-нарні вироби. Виробнича програма магазину кулінарії складається на одне робоче місце, виходячи з того, що одне робоче місце має приносити прибуток (в середньому) 20000-30000 грн. Робоче місце зорганізується наступним чи-ном: для реалізації салатів, холодних закусок, салатів, кулінарних виробів, гарнірів, напівфабрикатів високого ступеню готовності та борошняних ви-робів. Проектуємо магазин кулінарії на одне робоче місце. В залі закусоч-ної «Чебуреки» передбачаємо метод самообслуговування. Проектуючи дане підприємство, ми відмовляємося від проектування охолоджуваних камер, а передбачаємо комору для зберігання сировини в охолодженому виді, яку укомплектовуємо середньотемпературними каме-рами, шафами холодильними для зберігання в охолодженому виді різних видів сировини й продуктів. Це дозволить значно скоротити площу склад-ських приміщень, відмовитися від застарілих схем охолодження, машин-ного відділення, поліпшити санітарно-гігієнічні норми зберігання сирови-ни. З метою інтенсифікації й раціоналізації виробництва в заготовочному цеху підприємства буде встановлено новітнє технологічне встаткування й уведені лінії обробки сировини. З метою раціоналізації виробництва бу-дуть організовані й виділені технологічні лінії виробництва закусок, блюд, напоїв і іншої продукції в гарячому й холодному цеху підприємства. Та-кож, з метою ефективності й інтенсифікації виробництва в доготовочних цехах буде встановлено новітнє сучасне виробниче встаткування, що поле-гшить працю робітників і забезпечить щадні режими готування продукції.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок