Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ліщенко, О. М."

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Використання комп’ютерних навчальних засобів при навчанні нотній грамоті
    (2018) Селіванова, А. В.; Ліщенко, О. М.
    Проблема удосконалення системи музичної освіти відноситься до числа найбільш актуальних для сучасної музичної науки. Вирішенням проблеми можуть стати комп’ютерні засоби навчання, які можуть взяти на себе функції вчителя. Проведено дослідження та функціональний аналіз комп’ютерних тренажерів та їх складових. Проведений аналіз останніх досліджень показав, що задачу створення підсистеми інструктора для комп’ютерного тренажера можна розглядати у рамках загальної проблеми управління навчанням, а її вирішення потребує використання індивідуалізованого знання - орієнтованого підходу та засобів штучного інтелекту. Розроблено структуру комп’ютерного тренажера, що містить підсистему інтелектуального інструктора.
  • Документ
    Застосування інтелектуальних методів у музичному комп’ютерному тренажері
    (2019) Селіванова, А. В.; Ліщенко, О. М.
    Проблема удосконалення системи музичної освіти відноситься до числа найбільш актуальних для сучасної музичної науки. З появою та розвитком ІТ, з’явились і нові вимоги до знань та вмінь музикантів. В результаті аналізу публікацій останніх років було виявлено, що основними проблемами музичної освіти є застарілі методи навчання. Проведено дослідження, у рамках було проведено опитування із метою виявлення переважаючих типів сприйняття інформації, вподобань щодо навчання долі людей із музичною освітою, переважаючого способу її отримання, досвіду користування музичними програмами, а також ступеню зацікавленості у новому музичному тренажері. Для створення універсального музичного тренажеру, що враховував би різні методи подачі інформації, було розроблено модель інтелектуального інструктора.
  • Документ
    Навчальна інформаційно-управляюча система «Тренажер з музичної грамоти»
    (2017) Ліщенко, О. М.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок