Перегляд за Автор "Літвінюк Вікторія"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМаркетингове дослідження ринку «Beauty – Індустрії» і споживачів послуг салону краси «Merry One» (м. Одеса)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Літвінюк ВікторіяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку beauty-індустрії з метою розробки та виведення на ринок нової косметологічної послуги. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку beauty-індустрії при розробці та впровадженні нової послуги; 2. Маркетингове дослідження ринку та продукції beauty-індустрії; 3. Рекомендації щодо розробки та виведення на ринок beauty-послуги на базі кліматичної косметики. Метою кваліфікаційної роботи є маркетингове дослідження ринку beauty-індустрії і споживачів послуг салону краси «Merry One» (м. Одеса). Предметом дослідження роботи є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів маркетингового дослідження косметологічного ринку на прикладі салону краси «Merry One» з економічним обґрунтуванням запропонованих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувались такі методи, як п'ять рівнів товару за сучасною концепцією Ф. Котлера, SWOT-аналіз, анкетування. У кваліфікаційній роботі за допомогою маркетингового дослідження ринку та продукції beauty-індустрії було проаналізовано доцільність виведення на ринок нової косметологічної послуги на базі кліматичної косметики.