Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ліпатнікова, Юліана"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка маркетингових методів підвищення конкурентоздатності молочної продукції ТМ «Галичина» для ТОВ «Сільпо-Фуд
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Ліпатнікова, Юліана
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів підвищення конкурентоздатності молочної продукції ТМ «Галичина» для ТОВ «Сільпо-Фуд», обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення конкурентоздатності молочної продукції ТМ «Галичина», а саме питних йогуртів, для ТОВ «Сільпо-Фуд». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є ТОВ «Сільпо-Фуд» та питні йогурти ТМ «Галичина». Предметом дослідження є маркетингові методи підвищення конкурентоздатності молочної продукції для ТОВ «Сільпо-Фуд». Для проведення аналізу конкурентоздатності питних йогуртів ТМ «Галичина» були використані SWOT-аналіз, карта стратегічних груп, позиціонування торгових марок, АВС-XYZ-аналіз, маркетингове дослідження,багатокутник конкурентоспроможності, розрахунок інтегрального показника конкурентоспроможності. Загальний обсяг роботи складає 90 сторінок, з них 76 сторінок основного тексту. Робота містить 22 рисунки, 20 таблиць, список використаних джерел складається з 64 джерел.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок