Перегляд за Автор "Ляпіна, О.В."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументSMART-технології як інноваційний засіб формування навчального процесу(2015) Стрікаленко, Т.В.; Ляпіна, О.В.; Скубій, Н.В.Ключовим елементом глобальної конкуренції на сьогодні є розвиток національних систем освіти. В умовах зростання потоку інформації, постійного удосконалення інформаційних та телекомунікаційних технологій якісно змінились підходи до формування освітнього процесу з різних поглядів – ідеологічного, організаційного, методичного та виховного.
- ДокументВикористання нових технологій навчання при викладанні лекцій з фізичної та колоїдної хімії(2009) Берегова, О.М.; Ляпіна, О.В.; Подолян, Р.А.
- ДокументВода, екологія та продовольча безпека(2015) Ляпіна, О.В.Розглянуто розрахунковий показник - "водний слід", знаючи який того чи іншого продукту/процесу виробництва, можна впроваджувати не лише інноваційні технології продуктів харчування високої якості, що потребують використання меншої кількості води, але й використовувати зворотні системи водопостачання на підприємствах.
- ДокументДо питання методології інтерактивних методів навчання у ВНЗ(2014) Стрікаленко, Т.В.; Орлова, М.Л.; Ляпіна, О.В.; Берегова, О.М.Інтерактивні (англ. interaction – взаємодія) методи навчання розглядають як складову інноваційних технологій (англ. innovation - нововведення), що спираються на загально дидактичні принципи систематичності, науково обґрунтованого відбору навчального матеріалу, зв’язку теорії з практикою, свідомої та активної участі студентів у різних видах діяльності.
- ДокументДо питання оцінювання знань студентів, які навчаються за кредитно-модульною системою(2010) Шалигін, О.В.; Тіщенко, В.М.; Ляпіна, О.В.; Берегова, О.М.
- ДокументДосвід та проблеми використання інноваційних технологій навчання у підготовці магістрів(2013) Стрікаленко, Т.В.; Тіщенко, В.М.; Ляпіна, О.В.; Берегова, О.М.Найважливішим завданням реформування вищої школи є підготовка освіченої, творчої особистості. Вирішення цієї проблеми, у свою чергу, передбачає обґрунтування змісту й методів сучасного навчально-виховного процесу, для якого стає притаманним перехід від авторитарної педагогіки до гуманістичного розвитку особистості, від накопичення знань - до вміння оперувати ними, від поточної організації навчання - до індивідуальної, від "одноразової" освіти - до безперервної.