Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ломовцев П. Б."

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Вплив трасування променів на рендер game-ready моделей
    (2023) Бойцова М. П.; Ломовцев П. Б.
    У сучасних комп’ютерних іграх графіка є одним з ключових елементів, яка впливає на успіх комп’ютерних ігор. Розглядаються різні методи для рендерингу game-ready моделей. Одним з основних є метод трасування променів. Показано вплив технології Променів Рея на результат рендерингу. Вимоги до комп‘ютерної графіки в ігровій індустрії включають реалістичність, високу деталізацію та атмосферність, або story-telling, з метою забезпечення максимального занурення в ігровий світ.
  • Документ
    Дослідження візуалізації середовища віртуальної лабораторії в ігровому рушії UNITY
    (2023) Павлов О. В.; Ломовцев П. Б.
    Кожного дня все більше даних зберігається у цифровому просторі та інформаційні технології стали невід'ємними частинами нашого життя. Створення віртуальних лабораторних стендів є актуальною задачею для навчання та забезпечення безпеки. Розглядаються можливості візуалізації у створені віртуальних лабораторії за допомогою середовища ігрового рушія Unity.
  • Документ
    Дослідження та розробка анімаційної візуалізації інтер‘єру у середовищі Unreal Engine
    (2023) Єрощенко М. В.; Ломовцев П. Б.
    Тема 3D візуалізації в Unreal Engine є актуальною і важливою на сьогодні, оскільки комп'ютерні ігри, архітектурне проєктування, візуалізація продуктів та інші галузі використовують дедалі складніші та реалістичніші графічні можливості. Показані області використання та методологія розробки анімаційної візуалізації інтер’єру у середовищі Unreal Engine.
  • Документ
    Розробка мобільного програмного застосунку з Flutter
    (2023) Скляров Л. С.; Ломовцев П. Б.
    Інформаційні технології та цифровий розвиток нині невід'ємні частини нашого життя, оскільки кожного дня все більше даних зберігається у цифровому просторі. Робота над проєктом цифрового магазину з посудом, який забезпечує комунікацію між представниками бізнесу та їх клієнтами, базується на стратегії розвитку інформаційних технологій, визначеної Міністерством цифрової трансформації України. Система створена таким чином, щоб будь-який користувач міг взаємодіяти з бізнесом як клієнт, та користуватися його послугами через цей цифровий сервіс.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок