Перегляд за Автор "Ломовських, Л. О."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОрганізаційно-економічний механізм управління маркетингом суб’єктів аграрного підприємництва: теорія, методологія, практика(ОНАХТ, 2018-12-14) Ломовських, Л. О.Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). У дисертаційній роботі досліджено теоретичні основи розвитку маркетингу суб’єктів аграрного підприємництва, а саме: узагальнено сутнісно-змістовні характеристики дефініції «суб’єкт аграрного підприємництва» в дослідженнях організаційно-економічних процесів, явищ та систем; визначено соціально-етичну та економічну сутність маркетингу в діяльності суб’єктів аграрного підприємництва; обґрунтовано інституційні та регуляторні умови здійснення маркетингової діяльності суб’єктів агробізнесу. Досліджено генезис концепцій маркетингу та формування принципів і процедур управління. Сформульовано методологічні принципи управління діяльністю суб’єктів аграрного підприємництва на засадах маркетингу. Обґрунтовано функцію планування в управлінні маркетингом суб’єктів аграрного підприємництва. Здійснено комплексну оцінку впливу чинників маркетингового макросередовища на діяльність суб’єктів аграрного підприємництва. Встановлений вплив економічних, науково-технологічних, соціально- культурних, демографічних та політико-правових чинників. Виявлені передумови трансформації господарського механізму у механізм маркетингової діяльності суб’єктів. Встановлено роль і визначено комплекс маркетингових інструментів в механізмі інноваційного розвитку. Визначено принципи реалізації стратегій діяльності сільськогосподарських підприємств на засадах концепцій соціально-етичного і екологічного маркетингу. Визначені склад та структура компонент і елементів організаційно- економічного механізму управління маркетинговою діяльністю суб’єктів аграрного підприємництва. Встановлена дія економічних законів в маркетинговому механізмі господарювання суб’єктів аграрного підприємництва. Запропоновано інструментарій прийняття рішень в маркетинговій діяльності суб’єктів аграрного підприємництва.