Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Лозовського Ігоря Миколайовича"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Запровадження виробництва хліба білого 1/г подового 0,5 кг та булочок до сніданку 1/г 0,05 кг з використанням сучасних технологій тістоприготування.
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Лозовського Ігоря Миколайовича
    Хлібопекарська галузь грає значну соціальну і стратегічну роль у житті українського суспільства. У сумарному обсязі продукції всієї харчової промисловості України вона займає одне із провідних місць, а частка хлібопродуктів у раціоні населення України складає 15 %, що підтверджує їхній статус як основного продукту харчування. Будь-які зміни, що відбуваються на ринку хліба, хлібобулочних виробів, впливають на економічне та соціально-політичне життя країни. Сьогодні населення України забезпечується хлібом високомеханізованими підприємствами. Асортимент виробів, що виготовляють хлібопекарськими підприємствами України, нараховує понад 1000 найменувань. Хлібобулочні вироби виробляються за різними рецептурами, різної маси, форми, в упаковці або без неї. В Україні хлібні вироби готують із житнього борошна – сіяного, обдирного, обойного сортів і пшеничного вищого, першого, другого та обойного сортів або їх суміші. Прості види хліба виготовляють лише із борошна, дріжджів, солі та води. До складу поліпшених різновидностей хліба додатково можуть входити патока, борошняна заварка, цукор, іноді жир, кмин, коріандр, аніс. Щорічно в Україні виробляється близько 1,8млн. тонн хліба та хлібобулочних виробів, понад 70 відсотків від загального обсягу випікають великі промислові підприємства, решту - приватні пекарні, мережа торгівлі, великі супермаркети та інші виробники. Розвивається власна торгова мережа хлібопекарських підприємств, що знижує транспортні витрати, дозволяє оперативно змінювати асортимент, своєчасно реагувати на потреби ринку

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок