Перегляд за Автор "Лозовська, Г. М."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДеякі особливості просування молочної продукції в умовах сучасного ринку(2020) Мардар, М. Р.; Памбук, С. А.; Лозовська, Г. М.Ринку молочної продукції притаманні такі особливості як: наявність значної кількості споживачів, широкий асортимент молочних продуктів за функціональними видами, споживчими властивостями, технологією виробництва, упаковкою, термінами зберігання. Тому просування молочної продукції вимагає врахування особливостей як самого продукту, так і сучасного ринку.
- ДокументДослідження позиціонування підприємств сфери швидкого харчування в Україні(2022) Лозовська, Г. М.; Значек, Р. Р.
- ДокументМаркетингове дослідження українського ринку тихих вин в умовах пандемії(2020) Лозовська, Г. М.; Статєва, М. С.
- ДокументНеобхідність і актуальність визначення цільової аудиторії в сучасних ринкових умовах(2021) Лозовська, Г. М.; Ковалів, І. О.; Значек, Р. Р.
- ДокументПроблеми сучасного агромаркетингу в Україні(2016) Лозовська, Г. М.Сучасні аграрні підприємства України функціонують в умовах нестабільності через нерозвиненість ринкової інфраструктури, нестачу необхідної інформації про стан ринку та практичного досвіду роботи в умовах конкурентного середовища.
- ДокументСучасні інструменти підвищення ефективності мерчандайзингу в торгівельних мережах(2016) Лозовська, Г. М.
- ДокументШляхи підвищення ефективності рекламної кампанії(2017) Лозовська, Г. М.Сучасний стан рекламного ринку вимагає від підприємств пошуків все нових шляхів підвищення ефективності реклами, оскільки традиційні медіаносії поступово втрачають свій вплив на потенційного споживача.