Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Лозовська, Г. М."

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Деякі особливості просування молочної продукції в умовах сучасного ринку
    (2020) Мардар, М. Р.; Памбук, С. А.; Лозовська, Г. М.
    Ринку молочної продукції притаманні такі особливості як: наявність значної кількості споживачів, широкий асортимент молочних продуктів за функціональними видами, споживчими властивостями, технологією виробництва, упаковкою, термінами зберігання. Тому просування молочної продукції вимагає врахування особливостей як самого продукту, так і сучасного ринку.
  • Документ
    Дослідження позиціонування підприємств сфери швидкого харчування в Україні
    (2022) Лозовська, Г. М.; Значек, Р. Р.
  • Документ
    Маркетингове дослідження українського ринку тихих вин в умовах пандемії
    (2020) Лозовська, Г. М.; Статєва, М. С.
  • Документ
    Необхідність і актуальність визначення цільової аудиторії в сучасних ринкових умовах
    (2021) Лозовська, Г. М.; Ковалів, І. О.; Значек, Р. Р.
  • Документ
    Проблеми сучасного агромаркетингу в Україні
    (2016) Лозовська, Г. М.
    Сучасні аграрні підприємства України функціонують в умовах нестабільності через нерозвиненість ринкової інфраструктури, нестачу необхідної інформації про стан ринку та практичного досвіду роботи в умовах конкурентного середовища.
  • Документ
    Сучасні інструменти підвищення ефективності мерчандайзингу в торгівельних мережах
    (2016) Лозовська, Г. М.
  • Документ
    Шляхи підвищення ефективності рекламної кампанії
    (2017) Лозовська, Г. М.
    Сучасний стан рекламного ринку вимагає від підприємств пошуків все нових шляхів підвищення ефективності реклами, оскільки традиційні медіаносії поступово втрачають свій вплив на потенційного споживача.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок