Перегляд за Автор "Лобода, Ю.Г."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЕлектронні засоби контролю та їх аналіз(2015) Лобода, Ю.Г.; Орлова, О.Ю.Кожна комп’ютерна програма, яка використовується для контролю знань, включає навчальні завдання щодо виявлення рівня засвоєння знань, способу конструювання відповідей, комунікації при перевірці, методу введення і аналізу відповіді.
- ДокументМіжпредметні зв’язки як засіб інтенсифікації і активізації навчання(2014) Лобода, Ю.Г.; Орлова, О.Ю.В даній роботі розглядаються міжпредметні зв’язки як засіб інтенсифікації і активізації навчання.
- ДокументСвітові підходи до розвитку концептуальних засад якості освіти та моніторингу якості освіти(2013) Лобода, Ю.Г.; Орлова, О.Ю.Проблема якості освіти стала наріжним каменем у реформуванні національних освітніх систем, що розпочалося наприкінці ХХ ст. і відбувається нині в багатьох країнах світу. Саме якісні показники розвитку освіти визначають ефективність суспільного поступу держав в умовах глобалізації світу та підвищення їхньої конкурентної боротьби за якість життя своїх громадян. Отже, сьогодні освіта починає займати провідне місце в стратегії державної політики щодо суспільного розвитку багатьох країн світу й України зокрема.
- ДокументСутність і функції електронного підручника в процесі професійної підготовки(2015) Лобода, Ю.Г.; Орлова, О.Ю.Трансформація традиційної книги або підручника і реалізація за допомогою електронної основи набуває нових дидактичних можливостей. Електронний підручник за допомогою можливостей комп’ютера перетворився в новий засіб навчання, який створює навчально-пізнавальне середовище.
- ДокументФормування самостійності як професійно необхідної якості особистості(2016) Лобода, Ю.Г.; Орлова, О.Ю.Для досягнення цілей сучасного суспільства необхідний фахівець, здатний оперативно приймати нешаблонні рішення, діяти самостійно, творчо. Адже творчість починається там, де здійснюється самостійний пошук принципів, способів поведінки та дій. Творчість розвивається, виходячи з самостійності особистості, і є вищим рівнем її розвитку.