Перегляд за Автор "Леонова, Марина"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументУправління асортиментною політикою пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д.В.)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Леонова, МаринаМагістерська робота на тему «Управління асортиментною політикою пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д.В.)» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 104 сторінки. Робота містить 30 таблиць та 39 рисунків. Перелік посилань нараховує 40 найменування. Мета кваліфікаційної роботи полягає в аналізі особливостей управління асортиментною політикою пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д.В.) та розробка заходів з її вдосконалення. Об’єктом дослідження є процеси, пов’язані з управлінням асортиментною політикою пекарні «Духмяна хата» (ФОП Подгорний Д.В.). Предметом дослідження є теоретико-методичні та прикладні аспекти формування та управління асортиментною діяльністю підприємства. Наукова новизна одержаних результатів полягає в узагальненні теоретичних положень та розробці науково-обґрунтованих рекомендацій щодо управління асортиментною політикою пекарні «Духмяна Хата»(ФОП Подгорний Д.В.). Практична значущість полягає в управлінні асортиментною політикою пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д.В.) та формуванні програми рекламної діяльності підприємства. Методи дослідження: SWOT-аналіз, PESTEL-аналіз, модель 5-ти рушійних сил М. Портера, матриця McKinsey, матриця БКГ, матриця Ансоффа.
- ДокументФормування асортиментної політики пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д.В.)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Леонова, МаринаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо визначення напрямів та конкретних заходів удосконалення асортиментної політики хлібобулочної продукції пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д. В.), обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні основи асортиментної політики підприємства; 2. Дослідження номенклатури та асортименту пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д. В.); 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо покращення асортиментної політики пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д. В.). Метою кваліфікаційної роботи є визначення напрямів та конкретних заходів удосконалення асортиментної політики хлібобулочної продукції пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д. В.), обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і практичних проблем, пов'язаних з асортиментною політикою пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д. В.) в системі маркетингу. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як АВС-аналіз, матриця «Мак Кінсі-Дженерал Електрик», також були визначенні життєвий цикл товару та ширина і довжина номенклатури підприємства. У процесі роботи були з’ясовано, що пекарня недостатньо приділяє уваги світовим тенденціям та побажанням споживачів, у зв’язку з чим, поступається перед конкурентами. Тому були зроблені висновки та пропозиції щодо покращення асортиментної політики хлібобулочної продукції пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д. В.). Робота містить 17 таблиць, 24 рисунка та 35 літературних джерел.