Перегляд за Автор "Латій Анастасія"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМаркетингове дослідження ринку замороженої продукції з метою просування виробів ручної ліпки ТМ «Gusto» (ТОВ «Сільпо-Фуд»)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Латій АнастасіяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку та адаптації маркетингових стратегій під його вимоги. В умовах жорсткої конкуренції на ринку харчової продукції, успішна маркетингова стратегія є ключовим фактором для досягнення комерційного успіху та підвищення рівня лояльності споживачів до бренду. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні та методичні засади організації маркетингових досліджень в підприємстві; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»; 3. Рекомендації щодо розробки та виведення на ринок продукції з низьким вмістом жиру. Метою кваліфікаційної роботи є маркетингове дослідження ринку замороженої продукції з метою просування виробів ручної ліпки ТМ «Gusto» (ТОВ «Сільпо-Фуд»). Об'єктом дослідження є ринок замороженої продукції в Україні, зокрема сегмент виробів ручної ліпки під торговою маркою «Gusto» (ТОВ «Сільпо-Фуд»). Предметом дослідження роботи є маркетингові стратегії та інструменти просування виробів ручної ліпки на ринку замороженої продукції. Для досягнення поставленої мети використовувались різні методи дослідження, включаючи аналіз літературних джерел та статистичних даних, маркетингові дослідження (анкетування, опитування споживачів), SWOT-аналіз, аналіз конкурентного середовища та методи порівняльного аналізу.