Перегляд за Автор "Лапінська, А.П."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАктивізація науково-дослідної роботи студентів(2015) Воєцька, О.Є.; Лапінська, А.П.; Макаринська, А.В.Науково-дослідна робота студентів (НДРС) у вищому навчальному закладі є одним із основних чинників підготовки висококваліфікованих кадрів відповідного профілю. Поняття НДРС включає в себе два взаємопов’язаних елементи: навчання студентів елементам дослідницької діяльності, організації і методики наукової творчості та наукові дослідження, що здійснюють студенти під керівництвом викладачів.
- ДокументАнтидисбіотичні речовини в годівлі сільськогосподарських тварин та птиці(2015) Левицький, А.П.; Лапінська, А.П.Метою роботи було теоретичне і експериментальне обґрунтування доцільності застосування різних речовин антидисбіотичної дії при виробництві комбікормової продукції.
- ДокументЕфективність використання інформаційних технологій в умовах реформування вищої освіти(2014) Макаринська, А.В.; Лапінська, А.П.В даній роботі розглядається ефективність використання інформаційних технологій в умовах реформування вищої освіти.
- ДокументОзнайомлювальна практика: досвід проведення(2015) Воєцька, О.Є.; Лапінська, А.П.; Бордун, Т.В.Завершальним етапом навчального процесу підготовки бакалаврів на 1 курсі є ознайомлювальна практика, яка повинна закласти основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців. Важливим фактором при проведенні ознайомчої практики є вибір місця її проходження.
- ДокументСпособи активізації самостійної роботи студентів(2014) Лапінська, А.П.; Воєцька, О.Є.Стрімкий темп сучасного життя, зростаючий з величезною швидкістю обсяг інформації призводить до того, що, на думку Лескова, вперше в історії нашої цивілізації між поколіннями виникає розрив, оскільки інформаційний потік перевершує інтелектуальний потенціал одного покоління. Цей факт робить зрозумілим вимогу до випускників навчальних закладів бути здатними до самоосвіти. Підготовка професійно компетентного фахівця, здатного самостійно здобувати необхідні знання і застосовувати їх для вирішення різноманітних проблем, є одним із пріоритетних завдань вищої професійної школи.