Перегляд за Автор "Кузнєцова, І.О."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАктивні методи навчання курсам неорганічної хімії та загальної хімії(2009) Андріянов, О.Д.; Петросян, В.П.; Кузнєцова, І.О.; Гуляєнко, О.Б.; Янченко, К.А.
- ДокументЗначення самостійної роботи студентів для опанування базових дисциплін(2015) Кузнєцова, І.О.; Янченко, К.А.Для засвоєння спеціальних дисциплін у технологічній освіті необхідна підготовка з фундаментальних наук, зокрема з хімії. Це передбачає засвоєння студентами основних розділів із базових хімічних дисциплін: загальної та неорганічної хімії, аналітичної хімії, органічної хімії, фізичної та колоїдної хімії. Для студентів-технологів у рамках кредитно-модульної системи пріоритет надається практичним заняттям, і, особливо, самостійній роботі.
- ДокументПроблеми навчальної мотивації(2016) Кузнєцова, І.О.; Янченко, К.А.Навчання не є за своєю суттю лише добрим запам'ятовуванням наукового матеріалу, який передається викладачем студенту "з голови в голову", – це є процес і результат активної пізнавальної, перш за все, розумової діяльності самого студента з пошуку та розумової переробки наукових знань. Навчання відноситься до одного з основних видів діяльності. Це особливий і складний процес, у перебігу якого формується психіка людини. Особливість навчальної діяльності полягає в тому, що результатом її виступає не зміна предметів, з якими діє суб'єкт, а зміна самого діючого суб'єкта.
- ДокументРозробка методичних вказівок для слухачів підготовчого відділення іноземних громадян(2009) Андріянов, О.Д.; Кузнєцова, І.О.; Янченко, К.А.; Короленко, Л.І.
- ДокументРозробка методичних вказівок з хімії для студентів, які навчаються іноземною мовою(2010) Андріянов, О.Д.; Кузнєцова, І.О.; Янченко, К.А.
- ДокументСамостійна робота студентів як чинник професійного становлення молодих фахівців(2013) Кузнєцова, І.О.; Янченко, К.А.У зв’язку з приєднанням України до Болонського процесу останнє десятиліття в нашій країні все більше поширюється кредитно-модульна система викладання та оцінювання знань студентів ВНЗ. Якщо за попередньої системи переважала лекційна форма занять, то за кредитно-модульної системи пріоритет надається практичним заняттям, і, особливо, самостійній роботі студентів. Це і самостійне виконання домашніх завдань і розрахунково-ґрафічні задачі, й курсові проекти тощо.