Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Крупка Т.А."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Актуальні тренди промислового маркетингу в україні і перспективи його розвитку
    (ОНТУ, 2023) Крупка Т.А.
    Діяльність промислових підприємств, за своєю сутністю, значно різниться від виробничих: перше виробляє блага для продажу іншому підприємству, яке в свою чергу використовує їх для виробництва товару кінцевому споживачу. Так як господарська діяльність, цільова аудиторія та цілі промислового та виробничого підприємств є різними, то й їх маркетингова діяльність буде відрізнятись.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок