Перегляд за Автор "Крижанівська Катерина"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОрганізація і методика обліково-аналітичного забезпечення формування та управління собівартістю продукції в умовах застосування інформаційних технології (на прикладі ТОВ «ЕЛІТВИНПРОМ»)(ОНТУ, кафедра цифрових технологій фінансових операцій, 2023) Крижанівська КатеринаУ першому розділі кваліфікаційної роботи на основі вивчення законів та національних і міжнародних стандартів бухгалтерського обліку розкривається економічна сутність собівартості продукції, методичні засади її визнання, облік собівартості продукції в інформаційно-аналітичній системі підприємства та тенденції формування системи обліково-аналітичного забезпечення в умовах застосування інформаційних технології. Другий розділ дає повну інформацію про фінансово-економічний стан даного підприємства та фактори які впливають на нього, а також аналіз показників звітного періоду порівняно з попереднім. Також досліджено собівартість продукції у системі аналізу витрат діяльності підприємства. Організація обліку та управління собівартістю продукції на підприємстві відображено у третьому розділі. Саме в ньому характеризується конкретні положення облікової політики, організації бухгалтерського обліку, укладання звітності відповідно до П(С)БО, кореспондуючі рахунки обліку витрат та формування собівартості продукції. Також розглянуто внутрішньогосподарський контроль обліку та формування собівартості продукції. Наведені напрями удосконалення управління та формування собівартістю.
- ДокументФормування стратегії просування інтернет-магазину “Альфа Парфюм” в сегменті косметичної продукції(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Крижанівська КатеринаКваліфікаційна робота на тему: «Формування стратегії просування інтернет-магазину “Альфа Парфюм” в сегменті косметичної продукції» містить 105 сторінок, з них 101 сторінок основного тексту, 17 таблиць, 24 рисунка, 3 додатки. Перелік посилань нараховує 50 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи – формування комплексу комунікаційних заходів щодо просування косметичних товарів інтернет-магазином «Альфа Парфюм». Об'єкт дослідження – інструменти просування інтернет-магазину косметичних засобів. Предмет дослідження – сукупність теоретичних, методичних та прикладних аспектів формування стратегії просування інтернет-магазину «Альфа Парфюм» в сегменті косметичної продукції. В роботі були досліджені теоретичні засади формування стратегії інтернет-просування, особливості використання інструментів та методів просування косметичної продукції в інтернет-просторі. проведено аналіз маркетингової діяльності, конкурентного середовища ТОВ «Альфа Парфюм Плюс» в сегменті косметичної продукції; аналізу сайтів топових за відвідуваністю інтернет-магазинів косметики та ефективності он-лайн продажів косметики в Інстаграм. Запропоновано проект маркетингових заходів щодо SEO-оптимізації сайта з метою підвищення трафіку на веб-сайт інтернет-магазину, застосуванню банерної реклами, розвитку співпраці з макро- та мікро- блогерами для просування гіпоалергеної косметики польського бренду Bell. Методи наукових досліджень: PEST-аналіз, модель 5 конкурентних сил Майкла Портера, SWOT-аналіз, аналіз ключових фраз в пошуковій видачі, SEO-аналіз сайту за допомогою сервісів SimilarWeb та Serpstat, аналіз активності соціальних сторінок за допомогою сервісу trendHERO. Наукова новизна результатів дослідження. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо формування комплексу комунікаційних заходів для підвищення ефективності просування косметичних товарів інтернет-магазином «Альфа Парфюм». Практичне значення отриманих результатів і висновків полягає в розробці плану заходів щодо формування комунікаційної стратегії інтернет-просування косметичних засобів ТОВ «Альфа Парфюм Плюс».