Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Кривоножко Ксенія"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Маркетингове забезпечення підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Алколайн»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Кривоножко Ксенія
    Мета кваліфікаційної роботи полягає в розробці пропозицій щодо маркетингового забезпечення підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Алколайн» на основі комплексного аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, оцінки його ринкових позицій і розробки ефективних маркетингових стратегій. Об’єктом дослідження є процеси управління маркетинговою діяльністю підприємства сфери дистрибуції алкогольної продукції. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та прикладних аспектів підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Алколайн». Методики дослідження: аналіз вторинної інформації, стратегічного аналізу, кількісного та якісного дослідження, графічні методи тощо. В результаті роботи був проведений детальний аналіз алкогольного ринку України та всесвітній, проведений аналіз конкурентоспроможності ТОВ «Алколайн», запропонований захід з підвищення конкурентоспроможності шляхом впровадження у товарний асортимент винних спритзерів та консервованих коктейлів, а також доведена його економічна ефективність. Практичне значення отриманих результатів полягає у можливості застосування розроблених рекомендацій для вдосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Алколайн», зокрема для впровадження RTD-напоїв (винних спритзерів та коктейлів на основі вина). Запропоновані заходи можуть бути використані для підвищення ефективності управлінських рішень, розширення асортименту продукції, зміцнення конкурентних позицій на ринку, а також для забезпечення економічної стійкості підприємства. Можливість реалізації отриманих результатів підтверджується довідкою ТОВ «Алколайн» від 10.12.2024 р. про впровадження у практику управління запропонованих маркетингових стратегій Апробація результатів кваліфікаційної роботи. Основні результати дослідження були оприлюднені на Міжнародній науково-практичній конференції «Світове господарство і міжнародні економічні відносини: нові реалії та можливості» (м. Ужгород, 07.12.2024 р., УНУ). За результатами дослідження опубліковані 1 тези доповіді. Пропозиції щодо можливих напрямів продовження досліджень: дослідження ефективності впровадження нових маркетингових стратегій у динаміці, аналіз довгострокових результатів, розширення асортименту іншими видами RTD-напоїв: на основі бренді, горілки, джину чи текіли.
  • Документ
    Управління конкурентоспроможністю підприємства та шляхи її підвищення
    (ОНТУ, кафедра Менеджменту і логістики, 2023) Кривоножко Ксенія
    Актуальність теми обумовлена тим, що конкурентоспроможність — найважливіший показник для будь-якого підприємства в умовах ринкової економіки та, відповідно, жорсткої конкуренції. Підвищення конкурентоспроможності може призвести до підвищення продуктивності та економічного зростання, тоді як відставання — до занепаду галузей та втрачених можливостей. Таким чином, конкурентоспроможність є критично важливим елементом як для країни, так і для підприємства, яке бажає зберегти та покращити свої позиції на ринку. У першому розділі «Конкурентоспроможність як показник ефективності діяльності підприємства» були визначені теоретичні основи поняття конкурентоспроможності як показника діяльності підприємства та методи оцінки, фактори забезпечення конкурентоспроможності підприємства. У другому розділі «Дослідження забезпечення конкурентоспроможності підприємства ресторанної галузі» проаналізоване зовнішнє та внутрішнє середовища «ВЕРОНА М» (досліджені конкурентоспроможність України, ресторанної галузі та ТОВ «ВЕРОНА М» як суб’єкт економічної діяльності). Після проведеного аналізу було окреслено проблеми, що стають перепоною розвитку підприємства. У третьому розділі «Напрями підвищення конкурентоспроможності ТОВ «ВЕРОНА М» запропоновано введення нової послуги бокс-кейтерингу із аналітичним обґрунтуванням на прикладі досвіду зарубіжних країн, здійснено оцінку економічної ефективності із двома методами залучення інвестиційних коштів. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 60 сторінок, 17 таблиць, 18 рисунків. Перелік посилань нараховує 61 найменувань.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок