Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Кравчук Владислав"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Вдосконалення корпоративної культури на підприємстві
    (ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2023) Кравчук Владислав
    Актуальність теми обумовлена тим, що корпоративна культура надає організації власного, оригінального вигляду в очах клієнтів і партнерів, що є важливим фактором діяльності підприємства в сучасних ринкових умовах. Протягом останніх 30 років корпоративна культура була головною темою місяця, однією з популярних тем у керівних колах. У першому розділі «Теоретико-методологічні основи дослідження формування корпоративної культури підприємства» визначено характерні особливості корпоративної культури підприємства, що дозволяє оцінити її роль у системі управління діяльністю працівників У другому розділу «Аналіз ефективності корпоративної культури ЗАТ «Одесакондитер» визначено та висвітлено основні напрямки корпоративної культури компанії ЗАТ «Одесакондитер». Зафіксовано та охарактеризовано ефективність запропонованих управлінських заходів щодо розвитку корпоративної культури в компанії ЗАТ «Одесакондитер». У третьому розділі «Шляхи вдосконалення корпоративної культури у ЗАТ «Одесакондитер», за результатами опитування було оцінено рівень корпоративної культури компанії ЗАТ «Одесакондитер» та з’ясовано, у чому полягають проблеми та розроблені шляхи їх вирішення. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 67 сторінок, 9 таблиць, 6 рисунків. Перелік посилань нараховує 29 найменування.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок