Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Кошкодан, Євгенія Геннадіївна"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Маркетингова комунікаційна політика ФОП Павлов Р.В. та шляхи її удосконалення
    (ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Кошкодан, Євгенія Геннадіївна
    Кваліфікаційна робота на тему «Маркетингова комунікаційна політика ФОП Павлов Р.В. та шляхи її удосконалення» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 70 сторінок, з них 65 сторінок основного тексту. Робота містить 13 рисунків, 5 таблиць, список використаних джерел складається із 44 найменувань. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження комунікаційної політики, що застосовується на ринку косметичних засобів на прикладі ФОП Павлов Р.В. та розробка шляхів її вдосконалення. Предмет дослідження – комунікаційна діяльність підприємця на ринку косметичних засобів. Об’єкт дослідження – методи просування продукції, зворотного зв’язку зі споживачами косметичної продукції ТМ «Kodi professional». Для проведення аналізу комунікаційної політики ФОП Павлов Р.В. на прикладі продукції ТМ «Kodi professional», було використано маркетингове дослідження, методика контент-аналізу, аналізу фінансово-господарської діяльності.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок