Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Кочубей Анна"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка маркетингової стратегії борошномельно-круп'яної продукції (ФОП Кочубей І.В.)
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2025) Кочубей Анна
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингової стратегії ФОП «Кочубей І.В.», обґрунтуванні її необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних та практичних аспектів розробки маркетингової стратегії на підставі аналізу мікро-, макросередовища ФОП «Кочубей І.В.» Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес розробки маркетингової стратегії ФОП «Кочубей І.В.» Предметом стратегічні аспекти організації і планування маркетингової стратегії ФОП «Кочубей І.В.» Для проведення аналізу маркетингової діяльності ФОП «Кочубей І.В.» були використані метод PESTEL-аналізу для впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п'яти сил конкуренції М. Портера, матриця McKinsey/GE, SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Загальний обсяг роботи складає 108 сторінок, з них 95 сторінок основного тексту. Робота містить 17 рисунків, 26 таблиць, список використаних джерел складається з 56 джерел.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок