Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Король Дар’я"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Формування маркетингової комунікативної політики ФОП Нікуліна А.М. (салон краси «Ух ты»)
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Король Дар’я
    Актуальність теми обумовлено тим, що українські підприємства зараз знаходяться в умовах загострення конкуренції в сфери послуг. Це свідчить про те, що сучасне підприємство повинно не тільки визначити канали, контент, періодичність маркетингових комунікацій, а і сформувати систему безперервного потоку доповнюючи різноманітних інформаційних взаємодій зі споживачем. Саме це підтверджує актуальність теми та необхідність теоретико-практичного дослідження щодо удосконалення маркетингової політики на підприємстві. Метою дипломної роботи є розробка теоретичних засад, а також практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства сфери послуг. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: - дослідити теоретичні основи та поняття «маркетингової комунікаційної політики»; - проаналізувати функціонування комунікаційної політики ФОП Нікуліна А.М. (салон краси «Ух ты!»); - визначити основні завдання та етапи розробки маркетингової комунікаційної політики; - визначити основні передумови впровадження комплексу маркетингових комунікацій; - розробити пропозиції з удосконалення комунікаційної політики ФОП Нікуліна А.М. (салон краси «Ух ты!»). Об’єктом дослідження є маркетингова комунікаційна політика ФОП Нікуліна А.М. (салон краси «Ух ты!») Предметом дослідження є теоретико-методологічні, практичні засади удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок