Перегляд за Автор "Корнієнко, Ю.К."
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання дистанційних технологій як засіб підвищення якості навчання(2015) Корнієнко, Ю.К.; Пастухова, А.П.; Маслянникова, Л.В.За останні роки стрімкий розвиток інформаційних технологій зробив актуальною проблему модернізації системи освіти. Суть такої модернізації знайшла найбільше відображення в концепції дистанційного навчання, яка, завдяки такому глобальному явищу як Інтернет, охоплює широкі шари суспільства та стає найважливішим фактором його розвитку.
- ДокументВикористання СДН Moodle для організації самостійної роботи студентів в курсі «Дискретна математика»(2016) Корнієнко, Ю.К.; Плотніков, В.М.Мета роботи -використання СДН Moodle для організації самостійної роботи студентів в курсі «Дискретна математика» .
- ДокументВпровадження інформаційних технологій для дистанційного навчання слухачами ВШПМ ОНАХТ(2016) Корнієнко, Ю.К.; Краснієнко, Н.В.; Кривченко, А.А.Національною програмою "Освіта. Україна ХХІ сторіччя" передбачено забезпечення розвитку освіти на основі нових прогресивних концепцій, запровадження у навчально-виховний процес новітніх педагогічних технологій та науково-методичних досягнень, створення нової системи інформаційного забезпечення освіти, входження України у трансконтинентальну систему комп’ютерної інформації.
- ДокументМодель впровадження дистанційної освіти в ОНАХТ(2014) Корнієнко, Ю.К.; Котлик, С.В.Дистанційне навчання – це особлива форма цілеспрямованого процесу засвоєння знань, умінь і навичок, відмінною особливістю якого є взаємодія територіально рознесених учасників навчання у специфічному інформаційно-освітньому середовищі, створеному на основі синтезу сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.
- ДокументНовітні підходи до створення ефективного науково-методичного забезпечення навчального процесу(2015) Корнієнко, Ю.К.; Трішин, Ф.А.В даній роботі розглядаютьсяновітні підходи до створення ефективного науково-методичного забезпечення навчального процесу.
- ДокументОрганізація самостійної роботи студентів з використанням системи дистанційного навчання Moodle(2016) Корнієнко, Ю.К.; Трішин, Ф.А.Мета роботи - організація самостійної роботи студентів з використанням системи дистанційного навчання Moodle.
- ДокументРозробка відеоматеріалів для дистанційного вивчення курсу загальної фізики(2015) Корнієнко, Ю.К.; Розіна, О.Ю.Мета роботи - розробка відеоматеріалів для дистанційного вивчення курсу загальної фізики.
- ДокументСтворення дистанційного курсу фізики за допомогою E-LEARNING-платформи МООDLE(2015) Корнієнко, Ю.К.; Розіна, О.Ю.Електронне навчання (англ. E-learning, скорочення від англ. Electronic Learning) – система навчання за допомогою інформаційних, електронних технологій. Часто тлумачиться, як синонім таких понять: дистанційне навчання, навчання з застосуванням комп’ютерів, мережеве навчання, віртуальне навчання, мультимедійне навчання, мобільне навчання. За визначенням фахівців ЮНЕСКО: «Е-Learning – навчання за допомогою Інтернет і мультимедіа».
- ДокументТехнології дистанційного навчання в технологічному ВНЗ(2014) Котлик, С.В.; Корнієнко, Ю.К.; Соколова, О.П.Вирішення нових завдань, поставлених перед системою освіти України процесами державотворення, кардинальними змінами в суспільно-політичному житті суспільства, вимагає вироблення адекватної організаційної структури системи освіти, яка б забезпечувала перехід до принципу "освіта впродовж усього життя". Вирішення цієї проблеми можна знайти через добре відому в усьому світі систему дистанційного навчання.
- ДокументЯкісна організація самостійної роботи студентів з використанням дистанційних технологій навчання(2016) Корнієнко, Ю.К.; Розіна, О.Ю.Головним критерієм ефективності роботи вищого навчального закладу є високий рівень підготовки фахівців. Якість підготовки фахівця має задовольняти вимогам, які встановлені в Державних освітніх стандартах і вимогах ринку праці. Для підвищення якості підготовки фахівця вищої школи треба обов’язково впроваджувати в навчальний процес сучасні педагогічні та інформаційні технології.