Перегляд за Автор "Корнієнко, Інга"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМаркетингове дослідження ринку ігристих вин з метою впровадження нового продукту на ПрАТ "Одесавинпром"(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Корнієнко, ІнгаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку ігристих вин з метою впровадження нового продукту на ПрАТ «Одесавинпром». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку при розробці та впровадженні нового продукту; 2. Маркетингове дослідження ринку ігристого вина України; 3. Рекомендації щодо розробки гіпотези стратегії виведення на ринок нового товару. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку ігристих вин з метою виведення на ринок нового продукту. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів впровадження у виробництво і виведення на ринок нових ігристих вин на ПрАТ «Одесавинпром» з економічним обґрунтуванням маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як п′ятирівнева концепція товару в маркетингу за Ф. Котлером, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, анкетування та комплекс маркетингу «4Р». У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища було підведено підсумок і визначено найбільш ефективні напрямки розвитку, які потім було використано в розробці нового ігристого вина. Робота містить 14 таблиць, 21 рисунок та 40 літературних джерел.