Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Кожухар, Вікторія"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка маркетингових методів стимулювання продажів кисломолочної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд»
    (ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Кожухар, Вікторія
    Сучасні тенденції розвитку роздрібної торгівлі, коли відбувається глобалізація та посилення конкуренції, підсилюється інформаційне перевантаження суспільства та постійно збільшуються витрати підприємств на маркетингові комунікації, особливо гостро ставлять питання формування ефективної системи стимулювання збуту. Роздрібна торговельна мережа, маючи високоякісну продукцію та зручні для споживачів сервісні програми, але не сформувавши ефективної системи збуту, не може отримати бажаний економічний результат. Саме тому в умовах конкурентної боротьби однією з важливих передумов ефективного функціонування підприємств як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках є стимулювання збуту. Метою даної кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних, методичних та організаційних положень і практичних рекомендацій щодо формування системи стимулювання продажів кисломолочної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд». Виходячи із мети дослідження було поставлено наступні задачі:  з’ясування суті основних понять, пов’язаних із збутовою діяльністю підприємств;  виявлення основних компонентів системи стимулювання збуту;  обґрунтування шляхів досягнення максимальної ефективності від збутової діяльності;  провести аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті кисломолочної продукції  визначення перспективних напрямків удосконалення системи стимулювання збутової діяльності на досліджуваному підприємстві;  обґрунтування конкретних пропозицій та рекомендацій щодо удосконалення системи стимулювання збутової діяльності на підприємстві;  визначити критерії та показники оцінки ефективності системи стимулювання збутової діяльності підприємства. Об’єкт дослідження – сучасні підходи до формування систем стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті кисломолочної продукції. Предмет дослідження – форми та методи системи стимулювання як інструмента збутової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок