Перегляд за Автор "Кожевнікова В. О."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВпровадження SPA – харчування на курортах Одещини(2022) Коротич О. М.; Д’яконова А. К.; Кожевнікова В. О.Кінцевий продукт дослідження – створене меню SPA-харчування, яке буде не дієтичним харчуванням. Це комплекс продуктів та компонентів, індивідуально підібраний для споживача в залежності від стану організму, роду занять, пори року і прийому їжі. За запитами споживачів пропонується створення програм SPA-харчування різного напряму для вирішення конкретних проблем: детоксикації організму, підвищення життєвої енергії, нормалізації обміну речовин, ваги споживача тощо. Програми включатимуть не тільки раціон харчування, а й рекомендації щодо зміни харчової поведінки споживачів, ство рення правильних звичок харчування, емоційної складової харчування, створення про грам впливу на сенсорні системи споживача та індивідуального підходу.
- ДокументЗдорове харчування як сучасний тренд в ресторанному бізнесі(2022) Сініка О. П.; Рибалко О. В.; Кожевнікова В. О.З року в рік ресторанний бізнес стрімко розвивається, йде важлива конкурентна боротьба за відвідувачів. Саме цей фактор змушує підтримувати не тільки основну стра тегію і стиль діяльності ресторану, але й деталі, що додають закладу унікальність і непо вторність. Тільки за умови формування і впровадження добре розробленої концепції га рантовано успіх у розвитку діяльності ресторану. Мода на здоровий спосіб життя також вплинула на культуру харчування, визна чивши ще одну світову тенденцію розвитку ресторанного бізнесу – вживання здорової, збалансованої їжі, локальної продукції. Зараз ресторани корисної їжі, вегетаріанське кафе, фітнес-обіди – це традиційний формат для Європи і США.
- ДокументКонференц-сервіс в готелях як ефективна послуга для бізнес –туристів(2022) Варфоломєєва А. С.; Кожевнікова В. О.Готельний бізнес є однією із провідних складових сфери послуг, насамперед туристичної індустрії. Попри те, що частку української економіки дедалі більше займає сфера послуг, розвиток і стійке зростання готельного бізнесу ускладнюється цілим спектром проблем. Суттєвого удару по українській готельній індустрії завдала пандемія Covid-19. Закриті кордони держав, скасування авіасполучення, обмеження пересування як в межах держав так і до інших країн, а також суцільна ізоляція спровокували комплекс проблем у готельному секторі
- ДокументОсобливості екологізації готелів(2022) Притуляк Ю. С; Кожевнікова В. О.; Коротич О. М.Загалом екологічний готель повинен забезпечувати екологічну спрямованість у всіх своїх процесах, підтримувати екологічні ініціативи та заходи локального міста чи регіону. Проаналізовані обмеження та заходи, хоча і численні, легко впроваджуються у діяльність існуючих засобів розміщення. Встановлення сучасного оснащення потребує значних коштів, але вони легко окупляться завдяки розширенню екологічно орієнтованого контингенту споживачів. Після отримання екологічної сертифікації міжнародного рівня готель отримає також значну кількість корпоративних туристів. Тому заходи з екологізації існуючих готелів можуть стати успішною інновацією.