Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ковалів, Інна"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка маркетингової стратегії інтернет-просування клініки стоматологічних послуг «Еlita» (ФОП ПАЛАМАРЧУК Є. І.)
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Ковалів, Інна
    Магістерська робота на тему «Розробка маркетингової стратегії інтернет-просування клініки стоматологічних послуг «Еlita» (ФОП ПАЛАМАРЧУК Є. І.)» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 112 сторінок, з них 94 сторінок основного тексту. Робота містить 30 таблицю та 20 рисунків. Перелік посилань нараховує 51 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи полягає в аналізі особливостей та розробці рекомендацій стосовно маркетингової стратегії інтернет-просування клініки стоматологічних послуг «Еlita» та відповідних заходів з її вдосконалення. Об’єктом дослідження є процеси пов’язані з розробкою маркетингової стратегії інтернет-просування клініки стоматологічних послуг «Еlita» (ФОП ПАЛАМАРЧУК Є. І.). Предметом є теоретико-методичні та прикладні аспекти розробки маркетингової стратегії інтернет-просування клініки стоматологічних послуг «Еlita» (ФОП ПАЛАМАРЧУК Є. І.) Наукова новизна одержаних результатів полягає в узагальненні теоретичних положень та наданні науково-обґрунтованих рекомендацій щодо розробки маркетингової стратегії інтернет-просування клініки стоматологічних послуг «Еlita» (ФОП ПАЛАМАРЧУК Є. І.). Практична значущість полягає в розробці маркетингової стратегії інтернет просування клініки стоматологічних послуг «Elita», програми рекламної інтернет діяльності клініки та підвищенні ефективності збуту послуг. Методи дослідження: SWOT-аналіз, PESTEL-аналіз, анкетування, модель 5-ти рушійних сил Майкла Портера, портфельний аналіз за допомогою матриці McKinsey.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок