Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ковальчук Костянтин Олексійович"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Створення ігрового проекту - квесту на платформі Unity: розробка ігрової механіки та левелдизайну
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Ковальчук Костянтин Олексійович
    Тема дипломної роботи «Створення ігрового проекту - квесту на платформі Unity: розробка ігрової механіки та левелдизайну». У цій роботі описаний принцип створення технічного завдання для створення комп’ютерної гри у ігровому движку Unity, використовуючи мову програмування С#, сама реалізація та інструменти, які було використано в ході виконання роботи. Використання патернів проектування, різноманітних бібліотек та зручних рішень, для створення проекту. Ключові слова: Unity3D, C#, LINQ, Factory method pattern, User Interface, конфігурації, игрові жанри, Об'єктно-орієнтоване програмування.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок