Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ковальська Єлизавета"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Маркетингове дослідження ринку хлібобулочної продукції з метою просування хлібобулочних виробів для ТОВ «Сільпо-Фуд»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Ковальська Єлизавета
    Актуальність теми обумовлена тим, що до хлібобулочних виробів висуваються нові вимоги, вони мають не просто доступним продуктом харчування, що швидко втамовує голод, а ще й бути такими, які виділяли б їх, оскільки конкуренція в цій групі товарів досить висока. Саме тому проблема просування товару стає все більш актуальною, адже все більше виробників розуміють, що фізичні характеристики товару, у випадку коли ринок насичений пропозицією, впливають не достатньо на вибір споживача Метою роботи є проведення маркетингового дослідження ринку хлібобулочної продукції задля розробки і обґрунтування системи просування на споживчий ринок хлібобулочних виробів для ТОВ «Сільпо-Фуд». Досягнення поставленої мети потребує вирішення таких завдань: розглянути сутність і роль маркетингових методів просування продукції; розглянути підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства, дослідити ринок та споживачів хлібобулочної продукції, проаналізувати діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд»; провести обґрунтування системи просування на споживчий ринок хлібобулочних виробів; оцінити ефективності заходів.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок