Перегляд за Автор "Кисельов, С. В."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ128579 Спосіб одержання харчового барвника з лушпиння цибулі(2018) Колесніченко, С. Л.; Шарова, І. В.; Поплавська, С. О.; Кисельов, С. В.Спосіб одержання харчового барвника з лушпиння цибулі, відповідно до якого лушпиння цибулі екстрагують лужною фракцією електроактивованої води (католітом) протягом 1,5…2 годин, екстракт відокремлюють від твердої фази, фільтрують та концентрують, який відрізняється тим, що екстрагування проводять при температурі 20…30 °С католітом з рН 9,5…10,5 та окисно-відновним потенціалом мінус 700…мінус 800 мВ з гідромодулем 1:30, після екстрагування доводять до кипіння і настоюють 10-15 хвилин, а концентрування проводять при 65…75 °C протягом 1,5…2 годин до зменшення об'єму екстракту удвічі.
- Документ129179 Спосіб одержання харчового барвника з рослинної сировини – свіжої червонокачанної капусти(2018) Колесніченко, С. Л.; Шарова, І. В.; Поплавська, С. О.; Кисельов, С. В.Спосіб одержання харчового барвника з рослинної сировини, відповідно до якого миту та подрібнену вихідну рослинну сировину екстрагують лужною фракцією електроактивованої води (католітом) з гідромодулем 1:20, екстракт відокремлюють від твердої фази, фільтрують та концентрують, який відрізняється тим, що екстрагування барвника проводять при 20…30 °С католітом з рН 9,5…10,5 та окисно-відновним потенціалом мінус 700…мінус 800 мВ протягом 1,0…1,5 години, концентрування проводять при 85…95 °C протягом 1,0…1,5 години до вмісту сухих речовин 18…25 %, а як вихідну рослинну сировину використовують свіжу червонокачанну капусту.
- Документ143391 Спосіб приготування цукатів з фейхоа(2020) Калугіна, І. М.; Салавеліс, А. Д.; Поплавська, С. О.; Кисельов, С. В.; Павловський, С. М.Спосіб приготування цукатів з фейхоа, що включає підготовку сировини, здійснюють комбіноване інфрачервоно-конвективне сушіння, видаляють вологу за допомогою примусового переміщення пароповітряної суміші, який відрізняється тим, що комбіноване інфрачервоно-конвективне сушіння здійснюють при температурі 52-63 °C протягом 3-5 годин.
- ДокументВплив катіонів двовалентних металів на характеристики пектинових гелів для кондитерської галузі(2017) Кисельов, С. В.В даному дослідженні був вивчений вплив вмісту катіонів металів на в’язкість кондитерського гелю (глазурі) на базі низкометоксильованого амідованого пектину (супінь етерифікації 31 %, ступінь амідації 7 %).
- ДокументРозробка біотехнології одержання природних вуглево- довмісних підсолоджувачів(ОДАХТ, 1999) Кисельов, С. В.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 03.00.20 - Біотехнологія. Дисертацію присвячено питанням розробки технології одержання мультивуглеводних підсолоджувачів у вигляді сиропів, які збагачені ізомальтоолігосахаридами (ІМОС) та здатні до підвищення вмісту корисних для здоров’я мікроорганізмів у мікрофлорі товстого кишечнику людини. Встановлено, що ефективним продуцентом ферменту з трансглікозилазною активністю, здатного до біосинтезу ІМОС, є мікроорганізм Aureobasidium pullulans; розроблено схему отримання ферментного препарату з трансглікозилазною активністю на основі інтактних клітин продуценту, вивчено його властивості. Досліджено процес отримання субстрату трансглікозилювання з зернової крохмаленої сировини шляхом оцукрення ферментами ячмінного солоду, встановлено мальтозних сиропів з різних видів сировини. Вивчено процес ферментативної конверсії мальтозних сиропів у мультивуглеводні сиропи, збагачені ІМОС, розроблено технологію одержання нових сиропів. Показано, що нові продукти мають промоторну активність відносно кишкових біфідобактерій та лактобацил.
- ДокументРоль викладача в умовах сучасної системи освіти(2018) Колесніченко, С. Л.; Поплавська, С. О.; Кисельов, С. В.Викладацька діяльність - одна з найважчих областей людської праці. Основна мета вищих навчальних закладів сумістити викладання професійних дисциплін з педагогічно-виховною працею, яка є обов'язковою при роботі зі студентами. Вона реалізується за допомогою діяльності викладачів у організації всього освітнього процесу.