Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Карпова Ольга"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка маркетингових методів підвищення конкурентоздатності соків ТМ «Сандора» для ТОВ «Сільпо-Фуд»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Карпова Ольга
    Актуальність теми обумовлена тим, що товарно-асортиментна політика – найважливіша з усіх інструментів маркетингу, за допомогою яких підприємство працює на ринку. Її завдання полягає в тому, щоб у кожний момент часу товари, які пропонує підприємство, оптимально відповідали потребам споживачів як за якісними, так і за кількісними характеристиками. Правильно підібраний асортимент є ключовим інструментом для забезпечення успішного зростання організації і підвищення його конкурентоспроможності. Метою роботи є розробка та обґрунтування маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті сокової продукції. Досягнення поставленої мети потребує вирішення таких завдань: розглянути сутність і роль маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності; підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства проаналізувати фінансово-господарську діяльність та комунікаційну політику ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»; провести обґрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності; оцінити ефективності заходів.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок