Перегляд за Автор "Калініченко, І. В."
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАналіз використання теплового насосу для теплопостачання житлових приміщень(2018) Калініченко, І. В.; Сидорова, В. В.
- ДокументАналіз можливості використання теплового насосу для теплопостачання навчально-адміністративної будівлі Херсонської філії НУК(2017) Калініченко, І. В.; Сидорова, В. І.На сьогоднішній день теплогенеруючим джерелом для навчально-адміністративної будівлі Херсонської філії Національного університету кораблебудування (НУК) є міська ТЕЦ, яка знаходиться від нього на відстані близько 10 км, що обумовлює значні втрати тепла при доставці теплоносія. З огляду на часті перебої в роботі ТЕЦ, а також незадовільний стан тепломереж, виникло питання про перехід від централізованого до автономного теплопостачання.
- ДокументВплив процесів тепломасообміну в системі охолодження дизель-генератора на паливну ефективність(2019) Калініченко, І. В.; Павлов, О. В.; Боровик, О. О.; Лещов, Є. М.Мета роботи – оцінити вплив параметрів системи охолодження сучасних двигунів внутрішнього згоряння з високим рівнем форсування на їх паливну ефективність.
- ДокументПерспективи використання теплового насосу для теплопостачання житлових приміщень(2021) Калініченко, І. В.; Терещенко, М. С.
- ДокументТеплонасосні технології утилізації теплоти суднових ДВЗ(2019) Калініченко, І. В.; Захарченко, В. С.; Леоненко, В. В.; Горбишен, О. Д.Метою дослідження є з'ясування технічної можливості та доцільності теплонасосної утилізації низькопотенційної теплоти СДУ з метою виробництва водяної пари для різних суднових споживачів.
- ДокументТеплонасосні технології утилізації теплоти суднових ДВЗ(2021) Калініченко, І. В.; Асаволюк, Д. В.
- ДокументУтилізація теплоти суднової енергетичної установки тепловикористовуючими холодильними машинами і тепловими насосами(ОНАХТ, 2018-11-19) Калініченко, І. В.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.05.14 – Холодильна, вакуумна та компресорна техніка, системи кондиціювання. Дисертація присвячена розробці системи утилізації теплоти випускних газів суднової енергетичної установки з охолодженням повітря на вході тепловикористовуючими холодильними машинами і тепловим насосом, що забезпечує раціональне використання низько- та високопотенційної теплоти відповідно для нагріву та випаровування холодоагенту в теплосиловому контурі тепловикористовуючої холодильної машини. Розроблена математична модель процесів утилізації теплоти, яка враховує співвідношення теплових навантажень у теплосиловому контурі тепловикористовуючої холодильної машини відповідно до параметрів її робочого циклу і дозволяє визначати теплові навантаження тепловикористовуючих холодильних машин і бустерного теплового насосу. Розроблено способи раціональної організації процесів утилізації теплоти випускних газів енергетичної установки судна тепловикористовуючими холодильними машинам і тепловими насосами відповідно до споживання тепла та холоду на рейсовій лінії, визначено параметри процесів, які забезпечують скорочення споживання палива (скорочення рейсових і річної витрат палива) за рахунок охолодження повітря на вході з урахуванням змінних кліматичних умов експлуатації на рейсовій лінії на 1…3 %.
- ДокументУтилізація теплоти суднової енергетичної установки тепловикористовуючими холодильними машинами і тепловими насосами(2018) Калініченко, І. В.Дисертація присвячена розробці системи утилізації теплоти випускних газів суднової енергетичної установки з охолодженням повітря на вході тепловикористовуючими холодильними машинами і тепловим насосом, що забезпечує раціональне використання низько- та високопотенційної теплоти відповідно для нагріву та випаровування холодоагенту в теплосиловому контурі тепловикористовуючої холодильної машини. Розроблена математична модель процесів утилізації теплоти, яка враховує співвідношення теплових навантажень у теплосиловому контурі тепловикористовуючої холодильної машини відповідно до параметрів її робочого циклу і дозволяє визначати теплові навантаження тепловикористовуючих холодильних машин і бустерного теплового насосу. Розроблено способи раціональної організації процесів утилізації теплоти випускних газів енергетичної установки судна тепловикористовуючими холодильними машинам і тепловими насосами відповідно до споживання тепла та холоду на рейсовій лінії, визначено параметри процесів, які забезпечують скорочення споживання палива (скорочення рейсових і річної витрат палива) за рахунок охолодження повітря на вході з урахуванням змінних кліматичних умов експлуатації на рейсовій лінії на 1…3 %.