Перегляд за Автор "Каламан, О.Б."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВажливість самостійної роботи студента(2016) Каламан, О.Б.Сьогодні все більшої уваги потребує підготовка кваліфікованого професійного фахівця. Перш за все суворі вимоги до нього висуває суспільство, яке розглядає його як учасника системи соціальних взаємовідносин. Кожного дня зростає питома вага державних національних проектів та нових нормативно-документальних форм всіх напрямів життєдіяльності людини. Таким чином, досить логічними є високі кваліфікаційні вимоги до майбутнього фахівця.
- ДокументМетодика проведення практичних занять з дисципліни «Фінанси»(2009) Тарасова, О.В.; Каламан, О.Б.
- ДокументОсобливості освіти менеджера в сучасних умовах(2013) Каламан, О.Б.Аналіз світової теорії і практики менеджменту свідчить, що одне з провідних відмінностей класичного менеджменту від сучасної теорії управління полягає у постаті менеджера, яка розглядається як така, що визначає успіх спільної діяльності людей в досягненні цілей організації і необхідність його професійної освіти. У розвинених країнах давно зрозуміли різницю між освітою в області менеджменту і розвитком управлінських навичок. Навчання вузької спеціальності поступилося місцем вимогам підготовки фахівців широкого профілю, яка інтегрує гуманітарні, економічні, правові знання.
- ДокументПроблеми інвестиційного розвитку підприємств виноградарства Півдня України(2015) Каламан, О.Б.Головною закономірністю розвитку економіки України і її найважливішого сектору сільського господарства, є перехід до нових якісних рівнів інноваційного розвитку.
- ДокументСучасні вимоги до кваліфікацій випускника-менеджера(2015) Каламан, О.Б.; Чабаров, В.О.Еволюція нової економіки призводить до потреби інституційних перетворень, змін у взаємопов’язаній системі «держава – підприємництво – суспільство» і в ціннісних засадах. Особливу цікавість викликають трансформаційні процеси в галузі освіті, оскільки цей унікальний сектор нової економіки формує носія знань – кваліфікованого потенційно освіченого працівника. Тому виокремлюється парадигма постановки питань щодо виявлення вимог нових складних напрямів економіки до існуючої системи освіти професійного керівника.