Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "КУНЦА КУРС, КАТЕРИНА"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Формування стратегії просування продукції ПрАТ «Одеський коньячний завод» ТМ «Шустов»
    (ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) КУНЦА КУРС, КАТЕРИНА
    Використання реклами, як провідного інструменту просування сприяє значному розвитку ринкових відносин, науково-технічного прогресу, торгівлі, виробництва та надання послуг. Підприємства, які застосовують рекламні елементи в своїй практичній діяльності, як правило, краще організовані та конкурентоспроможні. Водночас, питання організації реклами на підприємствах та формування практичних аспектів ефективного функціонування системи управління маркетингом залишаються недостатньо вивченими. З урахуванням викладеного дослідження сутності управління рекламною діяльністю та її значення в формуванні конкурентоспроможності підприємства на ринку набуває великого значення, а актуальність теми не викликає сумніву. Метою дослідження є формування стратегії просування продукції ПрАТ «Одеський коньячний завод». Об’єктом дослідження є процес формування функціональних стратегій підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти формування стратегії просування продукції підприємства-виробника коньяків. У процесі досліджень застосовувались такі загальнонаукові та спеціальні методи наукового дослідження: для порівняння стратегічного та оперативного управління, систематизації підходів до визначення стратегії та аналізу інших теоретичних аспектів формування сратегії просування – методи порівняння, синтезу і формалізації; для аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища застосовано економічний, статистичний та інтегральний аналізи, метод прогнозування; безпосередньо для формування стратегії просування ПрАТ «Одеський коньячний завод» використано системний підхід, графічний і табличний методи, SWOT-аналізу та ін. методи стратегічного управління. Практична цінність одержаних результатів визначається тим, що основні теоретичні положення бакалаврської роботи можуть бути використані у практичній діяльності суб’єктів господарювання. Результати дослідження можуть використані підприємствами, зокрема ПрАТ «Одеський коньячний завод» для формування стратегії просування.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок