Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "КРИЛОВ Нікіта"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка маркетингової стратегії ПрАТ "Одеський коньячний завод"
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) КРИЛОВ Нікіта
    АНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи СВО «бакалавр» здобувача Крилова Н.Г. Кваліфікаціцна робота присвячена розробці маркетингової стратегії для ПрАТ ""Одеський коньячний завод .Маркетингова стратегія є ключовим інструментом управління підприємством, який допомагає підприємствам досягти конкурентних переваг і збільшити свою клієнтську базу. У даній кваліфікаційній роботі бакалавра розглядається процес розробки маркетингової стратегії для ПрАТ ""Одеський коньячний завод. Робота складається з трьох розділів, кожен з яких детально розглядає ключові аспекти формування та впровадження стратегії маркетингу: – РОЗДІЛ 1 Теоретичні засади формування маркетингової стратегії підприємств... – РОЗДІЛ 2 Аналіз маркетингової діяльності підприємств – РОЗДІЛ 3 Маркетингова стратегія підприємства Метою кваліфікайної роботи є розробка інтегрованої маркетингової стратегії для ПрАТ ""Одеський коньячний завод спрямованої на підвищення його конкурентоспроможності, розширення клієнтської бази та підвищення рівня задоволення клієнтів. Об’єктом досліджень кваліфікайної роботи є маркетингова діяльність ПрАТ ""Одеський коньячний завод» , включаючи його стратегічне планування, просування на ринку, комунікації з клієнтами та конкурентний аналіз. Для отримання результатів досліджень і досягення поставленної мети будуть використані такі методи як: PEST-аналіз, аналіз поведінки споживачів, SWOT-аналіз, а також методи стратегічного планування. У результаті проведеного дослідження встановлено, що успішність ПрАТ ""Одеський коньячний завод , на ринку залежить від розробки та впровадження ефективної маркетингової стратегії, яка враховує специфіку його діяльності та конкурентне оточення.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок