Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "КОСЮГА, НАТАЛІЯ"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Бенчмаркінг як дієвий інструмент управління ефективністю караоке-ресторану «Light Café» ФОП Сташок О.А.
    (ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) КОСЮГА, НАТАЛІЯ
    Поняття «ефективність діяльності підприємства», в сучасних ринкових умовах займає одну з головних ролей, що сприяє подальшому функціонуванню та розвитку підприємств. В умовах високого рівня невизначеності, конкуренції, присутності різного роду кризових явищ, наявності різних політичних та економічних проблем в країні та через неузгодженість рішень в середині компанії, підвищення ефективності функціонування підприємства є першочерговим джерелом вирішення поставлених викликів. Необхідність підвищення та забезпечення ефективності підприємства полягає у формуванні нових цілей, засад та принципів діяльності, задоволення потреб споживачів та розширення своїх ринкових можливостей. Головним напрямом підвищення ефективності діяльності підприємства, перш за все, є раціональне використання його ресурсів та потенціалу. Метою роботи є підвищення ефективності діяльності караоке-ресторану «Light Café» ФОП Сташок О.А. з використанням інструменту бенчмаркінгу. Для дослідження поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: - визначити сутність поняття «економічна ефективність діяльності підприємства» та дослідити резерви її підвищення; - проаналізувати поняття та види бенчмаркінгу; - охарактеризувати процес проведення бенчмаркінгу на підприємстві; - охарактеризувати караоке-ресторан «Light Café» та провести фінансово-економічний аналіз його діяльності; - дослідити зовнішнє середовище підприємства; - проаналізувати внутрішнє середовище підприємства караоке-ресторану «Light Café» з використанням інструменту бенчмаркінгу; - встановити цілі та критерії стратегічного розвитку караоке-ресторану «Light Café»; - сформувати стратегію розвитку караоке-ресторану «Light Café»; - обґрунтувати економічну доцільність запропонованих заходів; Об’єктом дослідження є процес управління ефективністю діяльності підприємства сфери громадського харчування. Предметом дослідження є теоретичні, практичні аспекти підвищення ефективності діяльності підприємства сфери громадського харчування на основі використання інструменту бенчмаркінгу. Кваліфікаційна робота містить 86 сторінок, 24 таблиці, 14 рисунків, 5 формул. Перелік посилань нараховує 50 найменувань.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок