Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "КОЛЧІН Вячеслав"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Бізнес-планування як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємства
    (ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2024) КОЛЧІН Вячеслав
    Актуальність теми полягає в тому, що бізнес-планування є ключовим інструментом для підвищення конкурентоспроможності підприємства, оскільки воно дозволяє ефективно планувати, організовувати та контролювати всі аспекти діяльності підприємства, що є необхідним для досягнення успіху на сучасному ринку. На ринку з'являється все більше нових гравців, що змушує вже існуючі підприємства шукати нові шляхи для диференціації та залучення клієнтів. Бізнес-план допомагає підприємствам чітко окреслити свою конкурентну стратегію та виділитися на тлі конкурентів. Також бізнес-планування сприяє покращенню внутрішньої організації підприємства, чіткому розподілу обов'язків, встановленню показників ефективності та контролю за їх досягненням. У першому розділі кваліфікаційної роботи «Теоретичні основи та методологія бізнес-планування» досліджено основні підходи до визначення сутності поняття «бізнес-план», проаналізовано основні цілі та завдання бізнес-плану, досліджено процес розробки та структуру бізнес-плану, а також досліджено міжнародні методики та стандарти бізнес-планування, їх структуру. У другому розділу кваліфікаційної роботи «Бізнес-планування як інструмент ефективного управління підприємством» проведено аналіз ринку борошна, хліба та хлібобулочних виробів України, проаналізовано організаційно-економічний розвиток підприємств, досліджено зовнішнє та внутрішнє середовище, визначено основних конкурентів. У третьому розділі кваліфікаційної роботи «Розробка ефективного бізнес-плану для досягнення конкурентних переваг» запропоновано бізнес-план з виробництва нового виду продукції, розраховано економічну доцільність запропонованої бізнес-ідеї.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок