Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "КАДУРІНА, АНАСТАСІЯ"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Стратегічне управління міжнародною діяльністю підприємств кондитерської галузі в умовах євроінтеграції
    (ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) КАДУРІНА, АНАСТАСІЯ
    Актуальність теми обумовлена тим, що міжнародна діяльність завжди була і залишається важливою складовою суспільного розвитку України, незважаючи на зміни в політичній ситуації, економічній кон'юнктурі та правовому середовищі країни. Роль її посилюється за умов прискорення євроінтеграційних процесів, оскільки Україна намагається зайняти гідне місце спільному ринку Європейського Союзу. За таких умов входження кожної країни у наступне тисячоліття вимагає проведення відповідних політичних, економічних та соціальних реформ, які стануть у майбутньому запорукою плідного співробітництва з провідними країнами ЄС. У першому розділі «Управління міжнародної діяльністю підприємства: стратегія та планування» визначено особливості сучасного стратегічного розвитку підприємства у сфері міжнародного бізнесу та форми організації міжнародної діяльності на підприємстві, проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід стратегічного планування сучасного підприємства. У другому розділу «Аналіз можливостей виходу підприємств кондитерської галузі на міжнародні ринки» проаналізовано: ринок кондитерських виробів України та окреслено проблеми та перспективи розвитку; внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, кондитерський ринок Польщі. У третьому розділі «Удосконалення стратегічного управління міжнародною діяльністю підприємства» здійснено оцінку ефективності виходу підприємства на міжнародний ринок за умов стандартів ЄС, обґрунтовано стратегію розвитку міжнародної діяльності підприємства, здійснено економічне обґрунтування стратегії виходу на зовнішній ринок.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок