Перегляд за Автор "Задорожний, В.Г."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАналогії в курсі фізики(2014) Поліщук, С.Г.; Задорожний, В.Г.; Ревенюк, Т.А.Аналогія – це логічна категорія, яка виникла в сфері досліджень з фізики, відіграла значну роль в розвитку цієї науки, разом її почали застосовувати в повчальній і методичній літературі для пояснення і популяризації складних питань. Звичайно висновки, зроблені за допомогою аналогій, не можуть розглядатися як доказ. Відносно конкретних об’єктів такі висновки мають лише ймовірний характер. Проте, якщо вони стосуються абстрактних об’єктів, то за певних умов можуть бути достовірними.
- ДокументВикористання задач з електрики у проблемному навчанні з фізики(2009) Задорожний, В.Г.; Поліщук, С.Г.
- ДокументВикористання історичного матеріалу під час вивчення розділу «Електрика»(2015) Поліщук, С.Г.; Задорожний, В.Г.; Ревенюк, Т.А.Одним з ефективних способів удосконалення вивчення фізики, як і будьякої іншої науки, є продумане використання матеріалів її історії, на що не раз вказували передові вчені і педагоги. Використання історичного матеріалу у викладанні окремих розділів і тем сприяє підвищенню інтересу студентів до вивчення предмета, допомагає запобігти помилкам у трактуванні різних питань, ідей тощо.
- ДокументКвантовані енергії електронів в атомі та їх класична аналогія(2015) Ревенюк, Т.А.; Задорожний, В.Г.; Поліщук, С.Г.Успішне дослідження сучасною наукою явищ мікросвіту, значне практичне застосування її досягнень потребують дедалі ширшого введення теорії мікросвіту – квантової фізики – в навчальні курси загальної фізики. Враховуючи високий рівень абстрактності квантової теорії, треба підвищувати вимоги до викладання цього матеріалу.
- ДокументФормування наукового світогляду на основі фізичної картини(2013) Поліщук, С.Г.; Задорожний, В.Г.; Ревенюк, Т.А.
- ДокументФормування понять ваги, невагомості і перевантаження(2013) Задорожний, В.Г.; Поліщук, С.Г.; Ревенюк, Т.А.Як показали практичні заняття з фізики більшість студентів першокурсників не розуміють фізичного змісту понять ваги, невагомості і перевантаження. Їхні значення на рівні донаукових уявлень.
- ДокументІндивідуальний підхід при виборі завдань для самостійної роботи студентів(2009) Поліщук, С.Г.; Задорожний, В.Г.