Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Завальнюк Є. К."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Аналіз сучасних архітектур GPU
    (2023) Завальнюк Є. К.; Романюк О. Н.; Снігур А. В.; Шевчук Р. П.
    У роботі проаналізовано особливості та характеристики сучасних архітектур графічних процесорів. Важливою вимогою до систем комп‘ютерної графіки є швидке формування тривимірних зображень. Для ефективного рендерингу тривимірних сцен використовуються графічні процесори GPU (Graphics Processing Unit). Швидкий рендеринг забезпечується за рахунок значного рівня паралелізму GPU. Технічні можливості графічного процесора залежать від використаної при його розробці архітектури. Мета роботи – здійснити аналіз основних архітектур графічних процесорів. Розглянуто архітектури Ada Lovelace, RDNA 3.0, Intel Gen12.
  • Документ
    Особливості розробки тривимірних ігор
    (2023) Завальнюк Є. К.; Романюк О. Н.; Шевчук Р. П.
    У роботі проаналізовано застосування методів і моделей тривимірної комп’ютерної графіки для розробки комп’ютерних ігор. Однією із галузей застосування алгоритмів тривимірної комп’ютерної графіки є ігрова індустрія. Тривимірні комп’ютерні ігри побудовані на взаємодії користувача із серією візуалізованих у реальному часі кадрів (сцен). Основні етапи [1] розробки ігрової сцени визначаються етапами графічного конвеєра [2, 3]: формування полігональних моделей поверхонь об’єктів, накладання на об’єкти текстур, шейдинг поверхонь, фінальне опрацювання сцени.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок