Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Жуковецька, С. Л."

Зараз показуємо 1 - 20 з 25
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Аналіз відмінностей PBR і ray trace методів рендерингу
    (2021) Богданов, С. Ю.; Жуковецька, С. Л.
  • Документ
    Аналіз задач трекінгу при інтеграції 3D- об'єктів в відео
    (2021) Жуковецька, С. Л.; Мирза, В. О.
    В роботі проаналізовано задачі, що виникають при інтеграції 3d- об'єктів в відео з використанням трекінгу. Розглянуті різновиди аогоритмів трекінгу і фактори, що впливають на ефективність процесу. Наведені приклади програмного забезпечення для реалізації задачі.
  • Документ
    Аналіз засадничих принципів фізично коректного рендерингу
    (2021) Богданов, С. Ю.; Жуковецька, С. Л.
    Робота присвячена актуальній науковій задачі синтезу фотореалістичних зображень. В роботі розглянуті передумови ідеї фізично коректного рендерингу і шейдингу, описано переваги моделі pbr, позначені мета і завдання моделі.
  • Документ
    Аналіз засобів генерації об'єктів для ландшафтних сцен
    (2019) Гераль, В. О.; Жуковецька, С. Л.
    Формування ландшафту є однією з найбільш часто виконуваних операцій при створенні анімацій або ігрових рівнів. Ландшафтна сцена містить безліч однотипних об'єктів: каміння, дерева, гори і т.д. Ручне моделювання цих молодих вчених, аспірантів та студентів об'єктів – рутинна робота, що забирає багато сил та часу. У зв'язку з цим, виникає завдання оптимізації цього процесу. Одним з можливих механізмів автоматизації процесу формування ландшафту є процедурна генерація.
  • Документ
    Аналіз проблем моделювання руху місяцехода
    (2020) Сабіров, І. З.; Жуковецька, С. Л.
    Тривимірна графіка знайшла широке застосування в таких областях, як наукові розрахунки, інженерне проектування, комп'ютерне моделювання фізичних об'єктів. Зокрема, інтерес викликає відтворення руху місяцеходу засобами комп’ютерної анімації.
  • Документ
    Аналіз програмного забезпечення представлення архітектурного проекту
    (2022) Романик, К.; Жуковецька, С. Л.
    В роботі проаналізовано технології створення анімованого архітектурного проекту для представлення зацікавленим особам. Розглянуті галузі використання і особливості використання основних програмних засобів.
  • Документ
    Аналіз програмного забезпечення створення тривимірних персонажів
    (2021) Жуковецька, С. Л.; Ялдіна, К. О.
    В роботі проаналізовано варіанти створення тривимірних персонажів для подальшої анімації і використання в ігрових або мультимедійних додатків. Розглянуті галузі використання і особливості використання основних програмних засобів.
  • Документ
    Аналіз факторів, що впливають на час рендерінгу тривимірної сцени
    (2019) Жуковецька, С. Л.
    Візуалізація є завершальним етапом обробки тривимірної сцени. Візуалізація – дуже складний обчислювальний процес, який дозволяє отримати зображення по моделі за допомогою комп'ютерної програми. Однак отримання результату ресурсномістке завдання, яке займає велику кількість часу. Стає очевидною актуальність проблеми оптимізації сцени і налаштувань рендеру для скорочення часу розрахунку.
  • Документ
    Визначення технологій моделювання місячного ландшафту
    (2020) Жуковецька, С. Л.
    У даній статті розглянуті проблеми формування 3D моделі місячної поверхні з метою її подальшого використання в анімаційному ролику. Всі елементи ландшафту повинні складати єдину систему і підкорятися певному художньому задуму. Запропоновані технології вирішення проблеми з мінімальними витратами на процеси моделювання та візуалізації.
  • Документ
    Генерація мешу на основі ігрового рушія Unity
    (2021) Кулаков, В. А.; Жуковецька, С. Л.
  • Документ
    Методика створення тривимірної моделі ландшафту зі складним рельєфом
    (2020) Жуковецька, С. Л.
    Процес створення ландшафту і його якість в сучасній практиці проектування і створення віртуальних світів є надзвичайно важливим. Завдання формування реалістичного ландшафту є досить складним, ресурсномістким, і, в той же час, актуальним і затребуваним.
  • Документ
    На шляху до Індустрії 4.0: інформаційні технології, моделювання, штучний інтелект, автоматизація
    (Астропринт, 2021) Артеменко, В. Б.; Артеменко, Л. В.; Артеменко, О. В.; Бажан, В. М.; Байцар, Р. І.; Бевз, С. В.; Бойко, А. П.; Бойко, Н. І.; Бойцова, М. П.; Бойцова, О. С.; Борис, В. В.; Борисова, Н. В.; Борцов, В. В.; Бурбело, С. М.; Винар, А. А.; Войтко, В. В.; Воінова, С. О.; Вяткін, С. І.; Габуєв, К. О.; Гончаренко, К. А.; Гречанінов, В. Ф.; Григорюк, Д. К.; Єгоров, В. Б.; Єршова, С. І.; Жигайло, О. М.; Жуковецька, С. Л.; Журавська, І. М.; Журба, А. О.; Завертайло, К. С.; Зацерковна, Р. С.; Зацерковний, Р. Г.; Зимогляд, А. Ю.; Зуб, Х. В.; Іванова, Л. В.; Іванова, Л. О.; Ізонін, І. В.; Князєва, Н. О.; Корнієнко, Ю. К.; Коробейнікова, Т. І.; Костюк, М. Т.; Котлик, С. В.; Краснієнко, Н. В.; Кудряшова, А. В.; Кулаковська, І. В.; Курінний, М. С.; Ларшин, В. П.; Лисенко, Н. О.; Ліщенко, Н. В.; Ліщинська, Л. Б.; Лопушанський, А. В.; Мазур, О. В.; Маїк, В. З.; Малахова, Н. Г.; Марущак, А. В.; Мельник, К. В.; Михайлов, П. І.; Мочурад, Л. І.; Нєнов, О. Л.; Перун, І. В.; Піх, І. В.; Потокій, М. С.; Похлєбіна, Н. О.; Пунченко, Н. О.; Романюк, О. В.; Романюк, О. Н.; Романюк, С. О.; Сакалюк, О. Ю.; Сеньківський, В. М.; Сергєєва, О. Є.; Сидорко, І. І.; Скаковський, Ю. М.; Скирський, І. В.; Скорнякова, О. В.; Соколова, О. П.; Сологуб, К. В.; Ставицький, П. В.; Степанов, М. Т.; Субботіна, О. В.; Суліма, Ю. Ю.; Суліма, Ю. Є.; Ткаченко, Р. О.; Топор, М. М.; Трішин, Ф. А.; Тюріна, Є. О.; Ушкаренко, О. О.; Федосов, С. Н.; Хобін, В. А.; Хошаба, О. М.; Храмченков, Д. В.; Чан, А. Л.; Чаплінський, Ю. П.; Чехместрук, Р. Ю.; Шаховська, Н. Б.; Шестопалов, С. В.; Шмалюх, В. А.; Ярощук, Л. Д.
    У монографії узагальнено і проаналізовано рівень сучасного стану розвитку інформаційних технологій, комп’ютерного та математичного моделювання, автоматизації процесів управління, штучного інтелекту, робототехніки, розпізнавання образів, 3D-прототипування, електромеханіки, мехатроніки — практично всіх напрямків, які об’єднуються терміном Індустрія 4.0. Монографія буде корисною як для фахівців і працівників фірм, зайнятих в області ІТ й автоматизації, так і для викладачів, магістрів, студентів і аспірантів вищих навчальних закладів, і всіх, хто цікавиться питаннями, пов’язаними з Індустрією 4.0.
  • Документ
    Освітлення підводного простору на базі 3D редактору Maya
    (2019) Бабінчук, М. А.; Жуковецька, С. Л.
    Основні проблеми створення підводних сцен полягають в створенні так званого ефекту занурення, а саме створення освітлення підводного простору, враховуючи реальне проходження сонячних променів крізь воду.
  • Документ
    Особливості використання шейдерної мови GLSL
    (2021) Богданов, С. Ю.; Жуковецька, С. Л.
    В роботі представлені особливості GLSL шейдерів, розглянуті етапи перетворення об’єктів 3D-простору на растеризоване зображення в результаті роботи графічного конвеєру, позначені мета і завдання GLSL.
  • Документ
    Особливості відмальовки орнаментів з використанням комп‘ютерних технологій
    (2022) Драченко, А. В.; Жуковецька, С. Л.
    В роботі розглядаються особливості декорування орнаментом. Проаналізовані етапи та технології комп’ютеризація процесу створення орнаменту.
  • Документ
    Особливості пайплайну створення ігрового персонажу
    (2021) Павлов, О. В.; Жуковецька, С. Л.
    В тезах розглядається загальна схема та особливі моменти ключових етапів процесу створення ігрового персонажу.
  • Документ
    Особливості процесу створення тривимірного логотипу
    (2021) Павлов, О. В.; Жуковецька, С. Л.
  • Документ
    Приклад вибору технологій для забезпечення навчального процесу і дипломного проектування у дистанційному режимі
    (2022) Жуковецька, С. Л.
  • Документ
    Системне програмування
    (ВМВ, 2013) Князєва, Н. О.; Жуковецька, С. Л.; Трубіна, Н. Ф.
    Дисципліна “Системне програмування” орієнтована на вивчення основних принципів створення системних програм. Даний посібник присвячений системному програмуванню в середовищі UNIX. Основна увага приділяється програмному інтерфейсу між ядром UNIX і програмним забезпеченням, яке виконується в середовищі UNIX. Розглянуті фундаментальні основи програмування в UNIX: інструментарій, низькорівневе введення-виведення, файлова система, взаємодія між процесами, обробка помилок та створення процесів-демонів. До кожної теми розроблені контрольні питання та вправи до самостійного виконання. Навчальний посібник призначений для студентів, що навчаються за напрямами «Комп’ютерна інженерія» (6.050102) та «Комп’ютерні науки» (6.050101).
  • Документ
    Створення реалістичних моделей і анімації за допомогою динаміки частинок
    (2016) Чумак, І.; Жуковецька, С. Л.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок