Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Жабер А. Х"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Методи гейміфікації в інтелектуальній системі профорієнтації
    (2023) Жабер А. Х; Паламарчук Є. А.
    Впровадження гейміфікаційних методів в інтелектуальних системах профорієнтації має значущий соціальний вплив, який варто розглянути. Згідно з дослідженням Toda et al. (2020), гейміфікація може позитивно впливати на мотиваційні фактори користувачів, зокрема на їхню внутрішню мотивацію та соціальну взаємодію. Відповідно до результатів експерименту, проведеного на основі методології Schmidt-Kraepelin et al. (2019), було виявлено, що впроваджені методи сприяли підвищенню соціальної активності на 24% та збільшенню взаємодії між користувачами. Ці дані корелюють з результатами дослідження Almeida et al. (2023), де було показано, що гейміфікація може мати двозначний вплив на соціальну динаміку, зокрема, може збільшити конкуренцію, але і сприяти колаборації.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок