Перегляд за Автор "Д’яконова А. К."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВпровадження SPA – харчування на курортах Одещини(2022) Коротич О. М.; Д’яконова А. К.; Кожевнікова В. О.Кінцевий продукт дослідження – створене меню SPA-харчування, яке буде не дієтичним харчуванням. Це комплекс продуктів та компонентів, індивідуально підібраний для споживача в залежності від стану організму, роду занять, пори року і прийому їжі. За запитами споживачів пропонується створення програм SPA-харчування різного напряму для вирішення конкретних проблем: детоксикації організму, підвищення життєвої енергії, нормалізації обміну речовин, ваги споживача тощо. Програми включатимуть не тільки раціон харчування, а й рекомендації щодо зміни харчової поведінки споживачів, ство рення правильних звичок харчування, емоційної складової харчування, створення про грам впливу на сенсорні системи споживача та індивідуального підходу.
- ДокументВпровадження інноваційних послуг для дітей в готельному бізнесі(2022) Бандурська К.; Д’яконова А. К.; Жовтяк К. О.У зв’язку з насиченим конкурентним середовищем, готелі та ресторани проводять постійний моніторинг попиту споживачів, впроваджують інновації для утримання уваги го стей та збільшення кількості контингенту споживачів. Успішні готельно-ресторанні заклади сьогодення – це комплекси з широким асортиментом додаткових послуг, що виконують будь-які забаганки споживачів. Метою даної роботи є розробка нової концепції розвитку готелю «Бон Апарт» в Ар кадії м. Одеса шляхом впровадження додаткових анімаційних послуг для дітей.
- ДокументВпровадження інноваційних технологій в ресторанному бізнесі(2022) Грабченко В. О.; Д’яконова А. К.; Жовтяк К. О.Ресторанний бізнес – це сучасна галузь індустрії гостинності, яка швидко розвивається. На сучасному етапі розвитку ресторанного господарства, цей бізнес має великий потенціал для українського ринку. Зростання привабливості галузі ресторанного бізнесу посилює конкуренцію між закладами ресторанного господарства, що потребує впровадження інноваційних рішень в організацію діяльності закладів і підвищення їх конкурентоспроможності на ринку ресторанних послуг. На нинішньому етапі розвитку ресторанного господарства одним зі значущих маркетингових інструментів, який дозволить покращити рівень обслуговування відвідувачів і збільшити рівень реалізації ресторанної продукції, є оригінальне меню, а саме електронне меню та дистанційне керування послугами.
- ДокументІнноваційні технології в сфері ресторанного бізнесу(2022) Пухальський В. О.; Д’яконова А. К.; Коротич О. М.Підприємства ресторанного господарства змушені проводити свідому інноваційну стратегію, збільшуючи обсяги виробництва, підвищуючи продуктивність праці, освоюючи якісно нові види продукції та послуг, постійно вдосконалюючи технологію виробництва і обслуговування. Необхідною умовою успіху є постійне оновлення асортименту продукції та послуг, вдосконалення технології вироблення та реалізації продукції. Перенасичений ринок ресторанних послуг змушує виробників розширювати виробництво, впроваджувати нові технології виробництва і обслуговування споживачів ресторанної продукції.
- ДокументІнноваційні технології в сфері ресторанного бізнесу(2022) Пухальський В. О.; Д’яконова А. К.; Коротич О. М.Ресторанний бізнес в Україні розвивається досить швидкими темпами. Місто Одеса, враховуючи розташування, розвиток промисловості і туризму, займає одне з перших місць за кількістю ресторанних закладів і розвитком ресторанного господарства. Ринок ресторан них послуг у м. Одеса достатньо насичений, що пояснюється великим потоком туристів і привабливістю для інвестування, завдяки швидкому терміну окупності вкладених коштів. Тут проживає або знаходиться тимчасово велика кількість споживачів ресторанної продук ції, які є звичним контингентом для закладів ресторанного господарства високого рівня. Для підвищення рівня конкурентоспроможності на ринку ресторанних послуг, заклади ресторан ного господарства постійно впроваджують інновації: маркетингові, інформаційні, розширю ють або оновлюють асортимент продукції, застосовують нові технологій, надають додаткові розважальні послуги для дітей та дорослих, організовують бенкети тощо.