Перегляд за Автор "Діденко, Д. Ф."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументУдосконалення механізмів управління регіональними туристичними кластерними системами(ОНАХТ, 2019-06-14) Діденко, Д. Ф.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.05 – розвиток продуктивних сил і регіональна економіка. Дисертацію присвячено розробці теоретико-методологічних засад та практичних рекомендацій з удосконалення механізмів управління регіональними туристичними кластерними системами, що головною особливістю туристичних послуг є їх індивідуальне призначення, направлене на задоволення конкретних потреб, бажань споживача. Тому, аналіз процесу ціноутворення дозволяє об’єктивно здійснювати вибір підходів до формування цін на туристичні послуги, а відтак, формувати ефективні цінові стратегії туристичних підприємств. Доведено, що туризм виступає ефективним засобом економічного та соціального розвитку і спроможний забезпечити значні вигоди для регіону. Ці головні вигоди включають загальне піднесення економічного рівня розвитку регіону, підняття його престижу, збільшення зайнятості та доходів населення, надходження твердої іноземної валюти, надходження від фіскальних джерел, додаткових комерційних агенцій, інфраструктури та об’єктів сфери обслуговування, створених для стимулювання розвитку туризму. Встановлено, що для того, щоб надати суб’єктам регіонального туристичного кластеру можливість обмінюватися інформацією між собою мовою загальних стандартів, порівнювати ефективність своєї роботи з роботою інших учасників, вчитися у найкращих представників кластеру та у зовнішніх компаній, було розроблено SCOR-модель. Модель дозволяє описати і створити основу для планування, контролю та вдосконалення ланцюгів постачання в межах регіонального туристичного кластеру. Модель визначається «від постачальників постачальника до клієнтів споживача», тобто описує так званий розширений ланцюг постачання. Доведено, що для швидкого і безпомилкового контролю, повноцінного аналізу ситуації, швидкості і повноти обслуговування клієнта незамінним стає впровадження автоматизованих систем управління. Завдяки автоматизації процесів функціонування систем досягається взаємозв'язок між різними службами фірми, що значною мірою підвищує ефективність праці. Це відкриває нові можливості для ефективного вирішення основних завдань туристичного бізнесу.
- ДокументУдосконалення механізмів управління регіональними туристичними кластерними системами(2019) Діденко, Д. Ф.Дисертацію присвячено розробці теоретико-методологічних засад та практичних рекомендацій з удосконалення механізмів управління регіональними туристичними кластерними системами, що головною особливістю туристичних послуг є їх індивідуальне призначення, направлене на задоволення конкретних потреб, бажань споживача. Тому, аналіз процесу ціноутворення дозволяє об’єктивно здійснювати вибір підходів до формування цін на туристичні послуги, а відтак, формувати ефективні цінові стратегії туристичних підприємств. Доведено, що туризм виступає ефективним засобом економічного та соціального розвитку і спроможний забезпечити значні вигоди для регіону. Ці головні вигоди включають загальне піднесення економічного рівня розвитку регіону, підняття його престижу, збільшення зайнятості та доходів населення, надходження твердої іноземної валюти, надходження від фіскальних джерел, додаткових комерційних агенцій, інфраструктури та об’єктів сфери обслуговування, створених для стимулювання розвитку туризму. Встановлено, що для того, щоб надати суб’єктам регіонального туристичного кластеру можливість обмінюватися інформацією між собою мовою загальних стандартів, порівнювати ефективність своєї роботи з роботою інших учасників, вчитися у найкращих представників кластеру та у зовнішніх компаній, було розроблено SCOR-модель. Модель дозволяє описати і створити основу для планування, контролю та вдосконалення ланцюгів постачання в межах регіонального туристичного кластеру. Модель визначається «від постачальників постачальника до клієнтів споживача», тобто описує так званий розширений ланцюг постачання. Доведено, що для швидкого і безпомилкового контролю, повноцінного аналізу ситуації, швидкості і повноти обслуговування клієнта незамінним стає впровадження автоматизованих систем управління. Завдяки автоматизації процесів функціонування систем досягається взаємозв'язок між різними службами фірми, що значною мірою підвищує ефективність праці. Це відкриває нові можливості для ефективного вирішення основних завдань туристичного бізнесу.